×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمل میزبان جشنواره استانی سرود انقلاب به مناسبت دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه آمل:مسابقه عکس با حضور قهرمانان انقلاب، جشنواره استانی سرود انقلاب و کاروان سیار شورآفرینی دهه‌ فجر از برنامه‌های شاخص این فرماندهی در دهه مبارک فجر می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛سرهنگ عابدین داغمچی فرمانده سپاه آمل عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهدای جنگل سپاه ناحیه آمل با محوریت دهه فجر برگزار شد، گفت: شعار امسال ایرانی استوار، ۴۴ سال افتخار است.

فرمانده سپاه آمل به بیش از ۹۰۰ برنامه در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: به همت فرمانده پایگاه حوزه مقاومت و بسیج اقشار و همچنین پایگاه ها بسیج بیش از یک برنامه برگزار خواهند کرد.
وی با بیان اعزام راهیان نور در مناطق جنوب، عنوان کرد: چهار دستگاه اتوبوس راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی و جنوب اعزام شدند و خوشبختانه استقبال خوبی داشتیم.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: اجرای رزمایش کمک مومنانه، بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی، افتتاح ۳ خانه برای نیازمندان، ساماندهی ۳ گلزارشهدا در روستاهای مهدی‌خیل، شاهندشت و پل مون و اعطای تسهیلات اشتغالزایی و اقتصادمقاومتی برای ۲۰ نفر در مجموع با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال بهره‌برداری و انجام خواهد شد.

داغمه‌چی افزود: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌های بسیج و بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زایی از برنامه‌های دیگر سپاه و بسیج در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌های بسیج و بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زایی از برنامه‌های دیگر سپاه و بسیج در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به این مطلب که روحیه ولایتمداری، ایثارگری و خدمت‌رسانی به مردم در این سال‌ها، بسیج، این نهاد مردمی و انقلابی را در مقاطع مختلف موفق و پیروز کرده است، خاطرنشان کرد: امروز بسیج در همه حوزه‌ها کارآمد و توانمند بوده و در بسیاری از بخش‌ها الگوهای موفق ارائه کرده است.

داغمه‌چی افزود: هم اکنون ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و فرهنگ بسیجی ملت در اوج اقتدار و سربلندی است و فرهنگ بسیجی مهم‌ترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

وی همچنین از افتتاح نخستین مرکز مشاوره نفس در مازندران خبر داد و افزود:این مرکز تنها مرکز در شمال کشور است که مادرانی که به خاطر شرایط خاص، مشکلات اقتصادی، پزشکی و … اقدام به سقط جنین می کنند، در این مرکز مشاوره داده خواهند شد و بخصوص در شرایطی که از لحاظ جمعیتی دچار مشکل هستیم می تواند راه حل خوبی باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.