×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خداوند متعال رحمت ویژه خود را شامل افراد خاصی می‌کند چرا که آنها شایستگی های لازم را در خود ایجاد می‌کنند

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: خداوند متعال رحمت ویژه خود را شامل افراد خاصی می‌کند چرا که این افراد شایستگی آن را در خود ایجاد می‌کنند و به جایگاهی می‌رسند که رحمت ویژه الهی شامل حالشان می‌شود.

کرات آملی،علی جان میرشکار در آیین شهدای خدمت در مسجد هدایت پایین بازار شهرستان آمل با بیان اینکه من از مخالفین نامزد شدن آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بودم بیان کرد: من برنامه‌های آقای رئیسی را در آستان قدس رضوی و خدمات کشوری اش دیده بودم همچنین زیرساخت‌هایی را که در زمان ریاست قوه قضاییه ایجاد کرده بود دیده بودم.
وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در قوه قضاییه با دانه درشت‌ها مقابله کرد و خواسته مردم را در برخورد با مفاسد اقتصادی اجرایی نمود از این جهت من نگران بودم که زحماتش در این عرصه ها به هدر رود.

علیجان میرشکار افزود : رئیس جمهور شهید ما از جمله کسانی بود که با عمل مخلصانه این شایستگی را در خود ایجاد کرده بود در ۸ کشور منطقه به خاطر شهادت این عزیزان عزای عمومی اعلام کردند، ۴۰ نفر از سران کشورهای جهان در مراسم تشییع جنازش شرکت کردند.

این فرمانده دوران مقدس در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه هشتم تیر ماه انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما برگزار خواهد شد تصریح کرد: از شورای نگهبان انتظار داریم کسانی را که صاحبان گرین کارت و کدخدا باور هستند برای نامزدی این انتخابات حذف کنند.
وی ادامه داد: شورای نگهبان به مردم گزینه‌هایی چون رجایی و رئیسی با تکیه برمکتب شهید سلیمانی ها معرفی کنند تا مردم با شوق و بصیرت به میدان بیایند کسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود که از جنس مردم و مردم را بفهمد.
میرشکار با اشاره به تشییع جنازه باشکوه شهدای خدمت مطرح کرد: جمعیتی که در تبریز، قم و تهران دیدیم این‌ها مردم ما هستند مردم خدمتگزار را از دیگران تشخیص می‌دهند، مردم دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند.

سخنران مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت مطرح کرد: وقتی در عرصه میدان، مدیریت و دیپلماسی هماهنگی ایجاد شد شاهد عملیات وعده صادق بودیم، دنیا چه بخواهد چه نخواهد امروز ایران اسلامی جزو کشورهای برتر منطقه می‌باشد.
وی ادامه داد: البته در بخش‌هایی دارای عقب افتادگی هستیم، با انتخاب درست در انتخابات ریاست جمهوری ان شالله باید عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.