×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 میزبانی بقاع متبرکه آمل از شهروندان و مسافران نوروزی در طرح های ضیافت الهی و آرامش بهاری

رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل از اجرای دو طرح مهم و محوری ضیافت الهی و آرامش بهاری به مناسبت ماه رمضان و بهارطبیعت سال۱۴۰۳ برای میزبانی از شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.

کرات آملی؛حجت‌الاسلام محمد هادی بهرامی روز سه شنبه ۷ فروردین گفت: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان، اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل، طرح‌های ضیافت الهی و آرامش بهاری را در ۱۸ بقعه متبرکه و شاخص این شهرستان برای استفاده شهروندان و مسافران درحال اجراست.

وی افزود: فضاسازی محیطی، برپایی خیمه‌های معرفت، اقامه نماز جماعت، محفل انس با قرآن، تفسیر و جز خوانی قرآن، مراسم دعا و مناجات بویژه در شب‌های قدر از جمله برنامه‌های معمول طرح ضیافت الهی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل، با اشاره به اینکه فراهم ساختن امکانات خدماتی و رفاهی جهت مسافرین و زوار بقاع متبرکه، ارائه خدمات مادی و معنوی توسط خدام و مبلغین اعزامی از مهم‌ترین برنامه‌های طرح آرامش بهاری است، تصریح کرد، تمهیدات و تدابیر لازم جهت تامین امنیت، رفاه و آرامش زائرین از نقاط حائز اهمیت این طرح است.

حجت الاسلام بهرامی گفت: در طرح آرامش بهاری امسال ۶ نفر اعزام مبلغ و مفسر از قم در امام زاده ابراهیم(ع) مستقر خواهند شد و همچنین در این طرح با برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه کودکان، پاسخگویی به سوالات شرعی، صحیح‌خوانی قرائت نماز، گفتمان‌های دینی و مشاوره دایر است.

وی، درخصوص استفاده مسافران نوروزی از زائرسرای امام زادگان در شهرستان آمل گفت: تعداد ۴۰۰ سوئیت در آستان مقدس امام زاده عبدالله و اوجی آباد و دیگر امام زادگان برای میزبانی از مسافران نوروزی اختصاص داده شده است./ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.