×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخصیص بیش از ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه گلخانه ها در آمل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از اختصاص دادن بیش از ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه گلخانه ها در شهرستان خبرداد.

کرات آملی؛ مهرداد فولاد با اشاره به فعالیت ۳۶۹ گلخانه‌دار در شهرستان آمل، اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۵ نفر بصورت مستقیم در گلخانه‌های این شهرستان مشغول به کار هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل در خصوص پرداخت تسهیلات برای توسعه فضای گلخانه‌ای در این شهرستان، گفت: دو سال اخیر بیش از ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه گلخانه بمساحت هفت هزار مترمربع به این شهرستان اختصاص یافت که سه هزار مترمربع احداث و مابقی در دست احداث است.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان گل و گیاه آمل در بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در مجموعه نمایشگاهی نیاوران ساری حضور فعال دارند، تصریح کرد: گلخانه داران این شهرستان انواع گل و گیاهان زینتی آپارتمانی و درخت و درختچه‌های فضای باز را در ۱۱ غرفه این نمایشگاه عرضه کردند، این نمایشگاه از ۳۱ اردیبهشت لغایت ۴ خرداد امسال برپاست.

افزایش جوجه‌ریزی در آمل در سال جاری

 ‌‌مهرداد فولاد همچنین گفت: برای تامین امنیت غذایی مردم و تنظیم بازار از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۵۸۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغ گوشتی شهرستان آمل انجام شد.

او افزود: این تعداد جوجه ریزی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه افزایش و رشد ۲۴ درصدی داشت.

مدیر جهاد کشاورزی آمل تصریح کرد: با این تعداد جوجه‌ریزی بیش از ۱۱ هزار و ۴۷۲ تن گوشت سفید استحصال می‌شود.

فولاد با بیان اینکه اردیبهشت ماه امسال دو میلیون و ۳۸۴ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغ گوشتی این شهرستان صورت گرفت، گفت: ۲۵۹ واحد مرغداری تولید مرغ گوشتی با ظرفیت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در این شهرستان فعال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.