×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معرفی چهره علمی، استاد دانشگاه و کارآفرین برجسته و موفق ؛ سید محمدرضا حسینی علی آباد

سید محمدرضا حسینی علی آباد زاده شهرستان آمل و ساکن شهرستان بندری نوشهر از مازندران می باشد. ایشان از جمله نادرترین فرهیختگان و نخبگان جامعه علمی کشور است که تحصیلات آکادمیک خود را در چندین رشته متنوع در دانشگاه سراسری به پایان رساندند. ایشان در حال حاضر پسا دکتری مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی را در کارنامه تحصیلی خود دارند.

وی علاوه بر دریافت ده ها جایزه و لوح افتخار، دارای مقاله و کتاب برتر در جشنواره های مختلف و گوناگون ملی و بین المللی و همچنین عضو ده ها مجمع و انجمن علمی کارآفرینی، کسب و کار، مهندسی، رسانه ای و … می باشند. سید محمدرضا حسینی علی آباد؛ دارای سوابق علمی و اجرایی شامل :

۱٫ مدیر عامل شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی در شمال کشور

۲٫ رئیس هیئت مدیره شرکت آریا اندیشه صنعت اکسین (سهامی خاص) در جنوب کشور

۳٫ مدیرعامل (مدیرمسئول) موسسه مطبوعاتی عصر ارتباطات رسانه ای

۴٫ رئیس مرکز خدمات مشاوره ای مدیریت و امور بازرگانی سپهر تجارت ایرانیان

۵٫ صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی کلام قلم ۶٫

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی کلام ماندگار

۷٫ عضو کمیسیون فنی و مهندسی – کمیته مکانیک و سیالات سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو)

۸٫ عضو و مشاور ارشد اتحاد حقوقی دوسیه

۹٫ مدیر پایگاه اطلاع رسانی کُنف نشر

۱۰٫ موسس و مدیر استارتآپ ایتوک

۱۱٫ سرپرست تشکل اقتصاد دیجیتال و استارتآپ ها

۱۲٫ مشاور پژوهشی رئیس دانشگاه غیرانتفاعی ابرار تهران

۱۳٫ سرپرست مدیریت کنترل تولید شرکت فنی و مهندسی آراسته پردازان صنعت ایرانیان

۱۴٫ مشاور فنی و مهندسی ساخت تجهیزات دوار شرکت پدیده صنعت اکسین

۱۵٫ مشاور مدیرعامل در حوزه برنامه ریزی تلفیقی شرکت فنی و مهندسی هوپاد صنعت اکسین

۱۶٫ مشاور ارشد مدیرعامل در امور علمی – تحقیقاتی و فناوری شرکت پدیده صنعت اکسین

۱۷٫ کارشناس تحقیق و توسعه شرکت فنی و مهندسی هوپاد صنعت اکسین

۱۸٫ مشاور ارشد علمی و پژوهشی شرکت اکسین فیدار آروند

۱۹٫ مشاور بازاریابی و فروش شرکت پدیده صنعت اکسین

۲۰٫ کارشناس ، مشاور ارشد و مدیر روابط عمومی مجمع اطلاع رسانی علمی و پژوهشی ایران

۲۱٫ مشاور رسانه ای ده ها سازمان ، موسسه و شرکت های دولتی و خصوصی

۲۲٫ مدرس دانشگاه های شهرستان نوشهر و چالوس، هستند.

این نخبه و چهره برجسته علمی- پژوهشی و دانشگاهی، علاوه بر فعالیت در حوزه های مدیریت و کارآفرینی دارای ۴ اختراع ثبت شده در سازمان ثبت اختراعات کشور است همچنین ریاست بیش از ۵۰ همایش و کنفرانس علمی؛ داوری ، دبیری و مدیر اجرایی مسابقات و نمایشگاه های پارک های علم و فناوری را بر عهده داشته است. ایشان عضویت در سامانه صبا – عضو مرجع متخصصین ایران – عضو سایت ۱۰۰ هنر – عضو خانه مطبوعات استان مازندران – عضو صندوق اعتباری هنر – عضو سرای اهل قلم و عضو باشگاه مدیران ایران را در کارنامه خود دارد.

حسینی علی آباد در کارنامه علمی و پژوهشی خود سمت هایی همچون: – داور ۲۲ و ۲۳ مین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار – پارک علم و فناوری گیلان – داور سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران – دبیر علمی اولین و دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری سید الشهدا – دبیر مجموعه سمینارهای آموزشی و تخصصی با موضوعات مختلف در ایران – دبیر سلسله نشست های علمی و تخصصی در حوزه های گوناگون در ایران – ریاست اولین، دومین و سومین جشنواره پژوهشگران برتر و منتخب شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی – دبیر کارگاه های آموزشی تخصصی برخط فرا پیشرو (فصل اول) – دبیر نمایشگاه مجازی صنعت ایران – دبیر مسابقه مجازی مدیریت سواد رسانه ای را دارند.

سید محمدرضا حسینی علی آباد؛ ضمن نگارش بیش از ۲۰ جلد کتاب تخصصی (که کتب ایشان در دانشگاه ها و شرکت ها تدریس می شوند)، ۱۲۰ مقاله علمی و پذیرش آن در مجلات ملی و بین المللی و همایش های داخلی و خارجی، بیش از ۱۰۰ یادداشت با موضوعات مختلف از ایشان در خبرگزاری ها و روزنامه های معتبر ملی و بین المللی، منتشر شده است.

ایشان تا این لحظه ده ها کتاب ترجمه در حوزه مدیریتی و مهندسی و همچنین ده ها کتاب انگلیسی به رشته تحریر در آورده و در انتشارات ملی و بین المللی به چاپ رسانده است.

از علایق پژوهشی ایشان می توان به: * خودرو * محیط زیست * حرارت و سیالات * جامدات * انرژی­های تجدیدپذیر * سوخت * نفت و گاز و پتروشیمی * رباتیک و نانو * کامپوزیت * مدیریت * تحقیق و توسعه * بازاریابی * استراتژیک * کسب و کار * کارآفرینی * صنعت گردشگری * ساخت و تولید قطعات و تجهیزات صنعتی * برند و برندسازی * مدیریت مالی * آودگی هوا نام برد.

سید محمدرضا حسینی علی آباد به عنوان کارآفرین ، فعال اقتصادی و مشاور کسب و کار ، صاحب چند برند و علائم تجاری و همچنین صاحب و مدیر چند کسب و کار می باشد. ایشان ضمن اینکه اشتغال زایی نمود، ده ها نیرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم را به استخدام خود در آورد. وی با پشتکار و همت خود در حال راه اندازی چند کسب و کار دیگر در حوزه های مختلف در اقصی نقاط مازندران می باشد و همچنین برخی از کسب و کار وی در حال ایجاد شعبه بعدی شان در شهرهای مازندران می باشد.

این کارآفرین و نخبه جوان ایرانی ، بر اساس چشم اندازی که دارد ، کارخانه تولیدی را جهت طرحی جدید در کسب و کار و همچنین رفع نیاز شهروندان و کمک به تولید کشور و همچنین چرخه اقتصاد کشور تا ماه های آتی راه اندازی می نماید. جزئیات کامل تر در خصوص راه اندازی تولیدی و کارخانه بزرگ، متعاقبا توسط ایشان ارائه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.