×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شهروند آمل فاتح دیدار اول مرحله حذفی لیگ برتربسکتبال کشور

تیم شهروند آمل نخستین دیدارمرحله حذفی لیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور را با پیروزی خانگی برابر نماینده هرمزگان محکم برداشت.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی؛تیم شهروند آمل عصرجمعه ۲۷ بهمن دربازی خانگی درسالن ورزشی شهیدفلاح این شهر میزبان تیم فولاد هرمزگان بود و در نهایت میهمان جنوبی خود را با شکست ۷۷ بر ۴۳ بدرقه کرد.

شاگردان مسعود فلاح درتیم شهروند آمل در این بازی خانگی که در هر چهار دست برتر از حریف هرمزگانی خود بودند، اجازه هنرنمایی به تیم میهمان ندادند.

از این مسابقه که تماشاگران آملی استقبال خوبی کرده بودند، تیم شهروند با درخشش بازیکنان ملی پوش خود، علی کمالی‌فر، وحید سعادت‌پور و حکیم منصوری با شوت‌های سه امتیازی و برگشت‌های به موقع در زمین خود، فرصت امتیازگیری را از تیم فولاد هرمزگان گرفتند و نیمه نخست را با نتیجه ۳۴ بر ۲۶ به سود خود به پایان رساندند.

در نیمه دوم مسابقه نیز شهروندی‌ها روند موفق خود درنیمه نخست را تداوم بخشیدند و با ایجاد اختلاف امتیاز بالا، حتی «مسعود فلاح» سرمربی آملی‌ها با میدان دادن به بازیکنان ذخیره خود، برتری کامل خود دراین مسابقه را به رخ حریف جنوبی و دیگر مدعیان مرحله حذفی کشید.

در نهایت این مسابقه با اختلاف ۳۴ امتیازی تیم شهروند آمل برابر فولاد هرمزگان به پایان رسید تا گام نخست با پیروزی نماینده مازندران به پایان برسد.

نتایج تیم شهروند در ۴ کوارتر بزگرا شده بدین صورت بوده که در کوارتر اول ۱۸ بر ۱۶ ،کوارتر دوم ۱۶ بر ۱۰،کوارتر سوم ۲۱ بر ۱۱ و در نهایت در کوارتر چهارم با نتیجه ۲۲ بر ۶ به پیروزی رسید.

بازی دوم دو تیم روز پنجشنبه ۳ اسفند در بندرعباس برگزار خواهد شد.

درصورت پیروزی تیم شهروند آمل برابر تیم فولاد هرمزگان، آملی‌ها جشن صعود به جمع چهارتیم پایانی لیگ برپا خواهند کرد.

اما درصورت پیروزی تیم فولادهرمزگان در بازی دوم، سرنوشت صعود دو تیم به بازی سوم کشیده خواهد شد که برخلاف تصور و به حکم فدراسیون بازی سوم دو تیم روز جمعه ۴ اسفند بار دیگر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

مسابقات امسال لیگ برتربسکتبال باویلچرمردان باشگاه‌های کشور با حضور ۷ تیم در دو گروه برگزار شد.

تیم شهروند آمل درچند سال اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاه های کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.