×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر تشکیل دبیرخانه دائمی حماسه ششم بهمن آمل

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران باتاکید بر سرمایه بودن حماسه ششم بهمن آمل اظهارداشت:دبیرخانه دائمی برای بزرگداشت این حماسه اسلامی باید تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛قاسم عزیززاده گرجی در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس مازندران و شهدای منتسب به حماسه ششم بهمن آمل با بیان اینکه حضرت زهرا (س) سبب آفرینش آسمان و زمین و علت خلقت انس، جن، انبیا و اولیاست، اظهار کرد: حیات نورانی حضرت زهرا (س) سراسر درس و حکمت‌های فراوانی است که باید به درستی سیره این بانوی بزرگ اسلام برای جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ حوادث و وقایع فراوانی اتفاق افتاد و عده‌ای برای زنده نگه داشتن حادثه و اتفاق خاص دوران زندگی شأن هزینه می‌کنند چرا که حوادث را چراغ راه آینده می‌دانند، خاطرنشان شد: برخی از حوادث درس آموز است باید همواره زنده بماند و در اذهان باقی بماند.

عزیززاده گرجی با اشاره به دیدار مردم شریف آمل با مقام معظم رهبری در بهمن ماه سال ۸۸، برلزوم بازخوانی منویات رهبری در این دیدار تاریخی تاکید کرد و گفت: رهبری حادثه ششم بهمن آمل را درس آموز دانستن و فرمودند باید این حادثه عبرت آموز برای همگان معرفی و تبیین شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه امام خمینی (ره) در وصیت نامه سیاسی عبادی از حماسه مردمی ششم بهمن آمل یاد کردند، افزود: حماسه ششم بهمن آمل مردمی بوده، باید مردمی گرامی داشته شود، البته مسئولان باید در کنار مردم تسهیل گری کنند تا این جریان به همت مردم ماندگار و پایدار بماند.

وی با اشاره به منویات رهبری درخصوص فراهم آوردن زمینه به میدان آمدن مردم، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: هر زمان کار را به مردم واگذار کردیم موفق بوده‌ایم.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت حماسه اسلامی و مردمی ششم بهمن آمل باید در سراسر استان برگزار شود، ادامه داد: اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوان و جوان باید حماسه ششم بهمن آمل را بشناسد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه باید ساز و کار اجرایی شدن برخی از برنامه‌هایی که جنبه تبلیغی ترویجی یا جنبه تبیینی با رویکرد معرفی حماسه ششم بهمن آمل دارد فراهم شود، افزود: باید شخصیت‌هایی که در این حماسه نقش داشتند، شناسایی و معرفی شوند.

عزیززاده گرجی بابیان اینکه حماسه ششم بهمن آمل سرمایه ما است، تاکید کرد: دبیرخانه دائمی برای بزرگداشت این حماسه اسلامی باید تشکیل شود.

وی با تاکید براینکه باید از ظرفیت افراد توانمند در حوزه‌های مختلف که می‌توانند روی اندیشه و تفکر اثرگذار باشند برای معرفی حماسه ششم بهمن آمل بهره گیری شود، گفت: باید دبیرخانه این حماسه در طول سال برای تبیین ابعاد این حماسه مردمی اسلامی تولید داشته باشند.

عزیزاده گرجی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای مردمی سازی دولت به ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، افزود: اگر می‌خواهیم امری پایدار بماند باید توسط مردم ماندگار شود.

همچنین ذات اله زارعی فرماندار آمل در این نشست گفت : حماسه اسلامی ششم بهمن آمل بیانگر وحدت و همدلی مردم عزیز آمل است که شجاعانه بدون کمترین امکانات با کمونیست ها و مخالفان نظام جنگیدند و با اهدای ۴۱ شهید نام آمل را جاودانه نمودند .

وی افزود:بایستی تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و هرگونه امکانات مورد نیاز را در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار نمودن مراسم در اختیار ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن قرار دهند .

لازم به ذکر است در ابتدا این نشست مسئولین مربوطه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در حوزه کاری خود مربوط به مصبات استانی حماسه ششم بهمن ارائه نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.