×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در آمل

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در این شهرستان خبر داد.

کرات آملی؛سرهنگ علی داداش تبار گفت: سه اوباش متواری که سابقه چاقوکشی، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در سطح شهرستان را داشتند با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی توسط پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان پس از برقراری آرامش در محل از مأموران تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ داداش تبار امنیت عمومی جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پلیس برای امنیت، آسایش و آرامش مردم با کسی تعارف ندارد.

کشف بیش از ۹۵۵ پاکت سیگار و تنباکوی قاچاق در آمل

همچنین سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و فروش سیگار قاچاق در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ و ۱۳ شهرستان در یک عملیات پلیسی و پس از انجام هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از این واحد صنفی موفق به کشف ۹۵۵ پاکت سیگار و تنباکو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به دستگیری متصدی این واحد صنفی و معرفی وی به مرجع قضائی، گفت: کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به استمرار طرح‌های مبارزه باقاچاق، افزود: پلیس ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.