×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشییع وبه خاکسپاری پیکر جانباز شهید ۷۰ درصد آملی

پیکر پاک جانباز سرافراز ۷۰ درصد آملی شهید سید حسین کاشانی در میان حزن واندوه مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان آمل ظهر جمعه پس از تشییع، به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی،مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان عصر امروز پیکر پاک یادگار و مبارز هشت سال دفاع مقدس را به روی سر گرفتند و از ناحیه مقاومت بسیج (سپاه)، میدان قائم تا میدان ۱۷ شهریور به سمت مصلای نماز جمعه با پیکر مطهر سید حسین کاشانی نجوای عاشقانه داشتند.

پیکر جانباز ۷۰ درصد آملی پس از تشییع در شهرستان آمل، برای خاکسپاری راهی زادگاهش گلزار شهدای روستای کچب بخش دابودشت شده است.

مراسم شب وداع با پیکر مطهر جانباز شهید سید حسین کاشانی نیز پنج شنبه شب ۱۸ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم و همرزمانش در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد.

سید حسین کاشانی جانباز سرافراز روزهای عشق، آتش و خون دیگر در بین ما نیست و پس از تحمل سال ها درد و رنج حاصل از جراحات دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

سید حسین کاشانی فرزند سید روح الله در تاریخ نهم خرداد ۱۳۴۲ در شهر آمل به دنیا آمد.
این رزمنده دفاع مقدس سال ۱۳۵۹ در منطقه خوزستان و ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه با ترکش به شکم و ۲ پا به درجه جانبازی نائل آمده بود و عصر چهارشنبه در یکی از بیمارستانهای تهران به خیل شهدا پیوست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.