×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور/ آغاز کاله مازندران با برد

 تیم کاله مازندران در شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی برابر تیم هم استانی خود آورتا ساری، فاتح شهرآورد مازنی ها در هفته نخست شد.

کرات آملی؛ تیم کاله مازندران درهفته نخست فصل جدید این مسابقات شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل با نتیجه ۸۳بر ۷۴ برابر تیم تازه لیگ برتری شده آورتا ساری پیروز شد و گام نخست را برای ادامه این مسابقات محکم برداشت.
در این مسابقه که با همراهی حدود هزار تماشاگر آملی مدیرکل ورزش وجوانان مازندران و مدیرعامل باشگاه کاله مازندران برگزارشد، شاگردان” علی آرزومندی” در تیم کاله مازندران که تجربه نایب قهرمانی را در کارنامه دارند در این دیدار خانگی، بازی را هجومی شروع کردند.
کاله ای در دست نخست با امتیاز ۲۱ بر ۱۴ از حریف ساروی خود پیش افتادند تا از میهمان خود زهره چشم گرفته باشند.
ساروی ها که برای تکرار شگفتی سازی شان درلیگ دسته یک، با جذب بازیکنان ملی پوش وبومی به دنبال اثابت شایستگی هاشون درلیگ برتر بودند در دست دوم بازی را بهتر پیگیری کردند و درنهایت دراین دست ونیمه نخست بازی را با تساوی ۳۰ بر ۳۰ به رختکن رفتند.
کاله ای ها که تجربه نایب قهرمانی درفصل گذشته لیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور را درکارنامه دارند، نبض بازی را در دست گرفتند، هرچند بازیکنان تیم آورتا ساری پا به پای این تیم پیش می رفتند، اما درنهایت تیم میزبان این دست را با اختلاف ۵۹ بر ۵۳ پیروزشد.

در دست چهارم و تعیین این مسابقه، کاله ای ها با تجربه بالای بازیکنان خود برتری امتیازی را برحریف ساروی خود دیکته کردند ودرنهایت با نتیجه ۸۳ بر ۷۴ و اختلاف ۹ امتیاز پیروزی این مسابقه وشهروند مازنی ها در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شدند.
بازی های هفته دوم این مسابقات روز دوشنبه ۸ آذر برگزار می شود که تیم کاله در تهران به مصاف تیم طبیعت می رود وتیم آورتا ساری هم دربازی خانگی میزبان تیم مدعی مهران تهران خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.