×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بهره برداری از آسفالت راه روستایی در آمل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی از توابع بخش لاریجان آمل به طول ۵ و نیم کیلومتر خبر داد.

کرات آملی،جلیل محمدزاده اظهار داشت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی عبدالمناف دهستان نمارستاق با مشارکت مردمی و انجام زیرسازی توسط پیمانکار طرف قرارداد شورا‌ها و دهیاری محل و تامین و اجرای آسفالت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد زاده در ادامه گفت: بهسازی و آسفالت مسیر‌های مورد اشاره که بدلیل وجود آستانه حضرت عبدالمناف مورد استقبال زائرین همواره از مطالبات مردمی از مسئولین و مقامات شهرستانی، استانی و کشوری بوده که با همت و تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، پیگیری مسئولین و حمایت نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی تحقق پیدا کرد.

وی تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و … است.

محمدزاده در ادامه به اقدامات عمرانی حوزه استحفاظی این اداره اشاره و تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت محور قدیم آمل به بابل درحال اجرا بوده و طی روز‌های آینده به پایان خواهد رسید همچنین قرارداد بهسازی و روکش آسفالت محور‌های اوجی آباد به سرخرود و آمل به چمستان با پیمانکاران مربوطه منعقد و ظرف یک هفته آینده آغاز خواهد شد. از دیگر برنامه‌های با اولویت این اداره می‌توان به پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت محور‌های آمل به امامزاده عبدالله (ع)، درویشخیل به فریدونکنار، آمل به واسکس و آهنگرکلا به سیرجارون اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.