×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خروش مردم ولایت مدار شهرستان هزار سنگر آمل در قبال نسل کشی بی رحمانه رژیم جعلی صهیونیستی

مردم غیور پایتخت علویان در آمل عصر چهارشنبه، ۲۶ مهرماه با تجمع در میدان ۱۷شهریور این شهرستان، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه حمله به بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیماران و مردم فلسطین نشان دادند.

جمعیت حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی مضامین محکومیت رژیم صهیونیستی و ‌تصاویر شهدا و مردم آواره و مجروح غزه، این جنایت را به‌شدت محکوم کردند.

مردم غیور و انقلابی دیار هزارسنگر آمل با سر دادن شعارهای«فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا»، «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه، غزه شده کرب‌ بلا مهدی بیا» انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام‌ کردند.

مردان، زنان و جوانان آملی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از فجایع غیرانسانی رژیم صهیونیستی، کشتار مردم و غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های غزه را نقض همه اصول انسانی و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانستند و خواستار اقدام فوری نهادهای بین‌المللی برای جلوگیری از ادامه این فجایع غیربشری شدند.

لازم به ذکراست در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه غزه، بسیج دانشجویی ، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شمال آمل در تجمع اعتراضی از دانشکده علوم ورزشی و حرکت به سمت ورودی دانشگاه، با دادن شعار ، انزجار خود را نسبت به اقدامات رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کرده و آن را محکوم کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.