×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قائمشهر قهرمان کشتی آزاد جوانان مازندران گرامیداشت رضا پهلوانزاده

تیم قائمشهر عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان استان مازندران گرامیداشت رضا پهلوانزاده را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان مازندران، یادبود رضا پهلوانزاده نخستین مدال آور طلایی کشتی ایران در اواخر دهه ۶۰ که به مدت دو روز در سالن ورزشی پیامبراعظم (ص) آمل برگزار شد،با قهرمانی تیم قائم شهر به پایان رسید.

در پایان این مسابقات که با حضور ۳۷۰ کشتی گیراز شهر‌ها و بخش‌های مازندران برگزار شد، تیم قائم شهر با کسب ۱۱۱ امتیاز قهرمان شد و جام قهرمانی نخستین دوره این مسابقات را بالای سر برد.

تیم آمل میزبان مسابقات نیز با کسب ۸۴ امتیاز دوم شد و تیم ساری هم با ۷۴ امتیاز در رده سوم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

در روز نخست این مسابقات،تعداد ۱۷۸ کشتی‌گیر در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند که در وزن ۵۷ کیلوگرم علی یحیی پور از ساری و امیرمحمد قنبری از قائمشهر به جایگاه اول و دوم دست یافتند و ابوالفضل رضوی از فریدونکنار و عارف میرزا آقازاده از آمل الف به‌صورت مشترک سوم شدند.

 در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی پلنگ‌وار (سهمیه)، محمدرضا سراج از ساری، ابوالفضل یخکشی از بهشهر و ابوالفضل زاهدیان از بابل رتبه‌های اول تا مشترک سوم را در اختیار گرفتند.

 رقابت‌های وزن ۷۴ کیلوگرم این مسابقات با قهرمانی ابوالفضل باقری از بابلسر، نائب قهرمانی پارسا قنبری (سهمیه) و جایگاه سوم مشترک محمدحسین صادق‌زاده از قائمشهر و عباس سلمان نژاد از جویبار پایان یافت.

 در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی از آمل الف به جایگاه نخست رسید، رضا سلیمانیان از تنکابن دوم شده و امیررضا قاسمی (سهمیه) و امیررضا مهدی‌پور از بابل سوم شدند.

 در وزن ۹۷ کیلوگرم آرین سجادی از تنکابن، عرفان علیزاده از قائمشهر، محمد گرگانی (سهمیه) و مهدی فیروزمندی از بابلسر به ترتیب به جایگاه اول تا سوم مشترک دست یافتند.

 در روز دوم مسابقات برای وزن ۶۱ کیلوگرم علی‌اصغر رمضان‌پور از آمل الف قهرمان شد، علی‌اصغر سلطانی از آمل ب نائب قهرمان شده و هادی ابوالحسنی از بابل و بنیامین آرامش از جویبار سوم شدند.

 وزن ۷۰ کیلوگرم هم با قهرمانی محمدرضا باخدا از قائمشهر، نائب قهرمانی مهدی اسدی از پل سفید و جایگاه سوم مشترک منصور ترجانی از نوشهر و امیررضا شیرزاد (سهمیه) همراه بود.

 در وزن ۷۹ کیلوگرم دانیال دانشمند از قائمشهر، محمدحسین مسلمی از فریدونکنار و امیرعباس خسروی از عباس آباد و مهدی عباس پور از ساری مقام اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

 در وزن ۹۲ کیلوگرم ابوالفضل رضایی از نور اول شد، دانیال توکلی (سهمیه) به جایگاه دوم رسید و ابوالفضل ملکی از آمل الف و دانیال لسانی از جویبار سوم شدند.

 در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به‌عنوان آخرین وزن این مسابقات محمدرضا لطفی از شهر چمستان قهرمان شد، مهدی بزرگ پور از بابل به رتبه دوم شد و ماهان احمدی از آمل الف و مهدی زارع (سهمیه) جایگاه سوم را از آن خود کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.