×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به کار گیری زندانیان به دلیل مشارکت در توانمندسازی و استفاده از ظرفیت آنهابرای توسعه فعالیت‌های تولیدی

رئیس زندان آمل:مشارکت در توانمندسازی و استفاده از ظرفیت زندانیان برای توسعه فعالیت‌های تولیدی و دیگر فعالیت‌های اشتغال‌زایی در محیط‌های درون و بیرون زندان‌ها یکی از اهداف مهم وتاثیر گذار سازمان زندان‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،امیرارسلان بابویه با اعلام این مطلب افزود:استفاده بهینه از اوقات فراغت، آموزش لازم در راستای ارتقای دانش علمی و مهارت فنی زندانیان در زمینه بنگاه‌های کوچک و متوسط و آشنایی با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی و ایجاد درآمد از دیگر‎ اهداف است.

وی ادامه داد:با توجه به تفاهم نامه همکاری میان سازمان زندان‌ها و صنایع کوچک و به منظور گسترش زمینه‌های همکاری آموزشی، مهارت آموزی، توانمندسازی و اشتغال، بیش از ۱۹۰ زندانی آملی مشغول به کار شدند.

رئیس زندان آمل با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار در بین زندانیان یکی از برنامه‌هایی است که در زندان آمل اجرا شده است، اظهارداشت: در پی اجرای آن ۱۹۷ زندانی در شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های خارج از زندان و داخل زندان مشغول کار شده‌اند.

وی همچنین گفت: زندانیانی که به هر دلیلی برای تاوان دادن جرایم و اشتباهات گذشته خود مجبور به حضور در چهار دیواری زندان شده بودند، اکنون می‌توانند در زندان برای خود اشتغال داشته باشند. اشتغالی که هم در زندان به درد آن‌ها می‌خورد و حرفه جدیدی را به آن‌ها می‌آموزد و هم برای روز‌های رهایی از زندان به جهت درآمدزایی، آن‌ها را یاری می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.