×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم حضور پرشور مردم آمل با توجه به‌ جایگاه شهرشان در صحنه‌های متفاوت نظام

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:با توجه به‌ جایگاه آمل، مردم این شهرستان باید در صحنه‌های متفاوت در نظام حضور پرشوری داشته باشند.

کرات آملی،نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در مراسم دومین سالگرد ارتحال علامه حسن حسن زاده آملی عالم برجسته وسالک توحیدی با اشاره به نقش مردم مازندران در گسترش آموزه های دین مبین اسلام گفت: پیشگامی برپایی حکومت علویان در ایران از افتخارات مردم شهر دارالمومنین آمل است.

آیت الله علی معلمی افزود: از آمل، علمای بسیاری برخواستند که برای گسترش مفاهیم و آموزه های دین اسلام و آل الله نقش به سزایی ایفا کردند.

وی در ادامه با نقد شبهات حاکمیت فقیه و ولایت فقیه تصریح کرد: درمجلس خبرگان ۸۸ فقیه با قسم به قرآن امور را بررسی می‌کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران با بیان اینکه حضرت علامه حسن‌زاده آملی اساتید بزرگ، علمای وارسته و مراجع تقلید زیادی را به خود دید، تصریح کرد: شخصیت‌های بی‌نظیر همانند علامه دهر نه تنها برای شهرستان آمل و استان مازندران بلکه برای جهان اسلام افتخار بزرگ است.

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه آمل در میادین مختلف و برهه‌های تاریخی انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز بوده و حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ مردم دیار هزار سنگر در نابودی کمونیست‌ها برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاوید شد، متذکر شد: مردم این شهرستان ولایتمدار بوده و در برهه‌های مختلف در صحنه بودند و حضور پرشور آنها فراموش نشدنی است.

ایشان همچنین در ادامه با اشاره به تقوا، پرهیزگاری، توانمندی‌های بالای علمی و فقهی مرحوم علامه حسن زاده آملی گفت: هرکسی برای خداوند یکتا خود را خالص کند، خدواند هم او را درمیان مردم بلندمرتبه می‌کند.

آیت الله معلمی مهمترین درس از زندگی علامه حسن زاده را بهره گیری از فرصت همگامی علم وعمل، خالص سازی برای خدا وخیرمردم را خواستن اعلام کرد و یادآور شد:ما نیز باید به اندازه توان دراین مسیر قدم برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.