×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قهرمانی کود گلفام آمل در مسابقات چهارجانبه والیبال

 تیم کودگلفام آمل جام قهرمانی مسابقات چهارجانبه والیبال با حضور تیم های لیگ دسته یک این رشته ورزشی باشگاه های کشور را که میزبانی آن را نیز برعهده داشت، از آن خود کرد.

کرات آملی،تیم والیبال کود گلفام آمل در بازیهای پایانی این رقابت ها که تحت عنوان گرامیداشت مرحوم حسین کاظمی از مربیان فقید تیم ملی و والیبال شهرستان آمل درسالن ورزشی پیامبراعظم این شهربرگزار شد، با نتیجه ۳ برصفر تیم مدعی گل گهر سیرجان را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

تیم کودگلفام آمل که یکی از نمایندگان مازندران درفصل پیش رو مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور است، ۲ بازی گذشته خود دراین تورنمنت را برابر تیم های شهرداری آزادشهر با نتیجه ۳ برصفر و مهرگان نور با نتیجه ۳ بر۲ صاحب پیروزی شده بود.

همچنین تیم های شهرداری آزادشهر، گل گهر سیرجان و مهرگان نور به ترتیب رده های دوم تا چهارم این تورنمنت را به خود اختصاص دادند.

تیم کودگلفام آمل که دومین سال حضور خود درلیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور را تجربه می کند، درفصل گذشته این مسابقات با هدایت مهدی رنجبر از مربیان جوان وبومی شهرستان آمل و از ملی پوشان سابق تیم ملی والیبال، درجمع تیم های بالای جدول قرارگرفت.

قرعه کشی فصل جدید سی‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان ایران روز چهارشنبه هشتم شهریور با حضورنمایندگان فدراسیون و تیم های شرکت کننده برگزار شد. فصل جدید این مسابقات با حضور ۲۳ تیم در دو گروه مقدماتی برگزارمی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.