×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیادروی عزاداران آملی برای شرکت در مراسم  سی وچهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی

 کاروان پیاده از آمل برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) راهی مرقد مطهر شدند.

کرات آملی؛این کاروان قرار است مسیر بیش از ۲۰۰ کیلومتری آمل تا مرقد امام را در مدت هفت روز پیاده طی کند، تا در روز ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد امام راحل شرکت کنند.
مسئول کاروان پیاده شهرستان آمل گفت:هدف از این اقدام دوستداران امام امت، تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری است

رضا حسین پور، حضور جوانان در کنار نسل‌های قدیمی در این کاروان چشمگیر خواند و گفت: به همراه کاروان پیاده‌روی آمل روایان انقلاب هم حضور دارد که در طول مسیر، برای اعضای کاروان برنامه‌های تبلیغی و دینی اجرا خواهد کرد.

وی، با اشاره به این که حضور خودجوش مردم در کاروان‌های پیاده و سواره برای شرکت در مراسم سالگرد معمار انقلاب اسلامی بعد از گذشت بیش از ۳ دهه پرشور و با استقبال مواجه است، گفت: هر چه این کاروان‌ها در انجام این رسالت بزرگ یعنی انتقال باور‌ها و ارزش‌های والای امام و انقلاب موفق عمل کنند خواهند توانست خانواده‌ها و جوانان بیشتری را به حرکت در این مسیر جذب کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل هم گفت: همه پشتیبانی‌های لازم برای این حرکت وحمایت از کاروان پیاده این شهرستان در ستاد گرامیداشت امام راحل درهفته‌های گذشته پیش بینی شده و در طول مسیر نیز حفاظت وحراست از همه اعضای کاروان انجام می‌شود.

سیدعباس حسینی افزود: چند دستگاه اتوبوس نیز برای اعزام شهروندان علاقمند از آمل در قالب کاروان سواره به مرقد امام خمینی (ره) پیش بینی شده که این کاروان در شب ۱۳ خرداد به بهشت زهرا اعزام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.