×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعزام کاروان دانش‌آموزان پسر آملی به اردوهای راهیان نور

فرمانده بسیج ناحیه آمل:۲ کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر امروز از حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان با بدرقه جمعی از مسؤولان راهی سرزمین ایثار و مقاومت شدند.

کرات آملی؛فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: دراین مرحله تعداد ۸۰ دانش آموز پسر با بدرقه جمعی از مسئولان شهرستان آمل با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

سرهنگ عابدین داغمه چی افزود: حدود دو هفته گذشته نیز تعداد ۸۰ دانش آموز دختر این شهرستان نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شده بودند.

وی، مدت زمان این سفر معنوی را ۵ روز اعلام کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان در این سفر از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در اندیمشک، شلمچه، دهلاویه، هویزه، خرمشهر و طلائیه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه روند اعزام کاروان راهیان نور تا پایان سال ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: درمرحله بعدی بیش از ۴۰۰ نفر از قشر‌های مختلف مردم در قالب بسیج محلات به مناطق جنگی وعملیاتی جنوب کشوراعزام خواهند شد.

سرهنگ داغمه چی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ دانشجوی شهرستان آمل نیز از ۱۶ اسفندماه ماه به یادمان‌های دفاع مقدس برای بهره گیری از فرهنگ شهید و شهادت اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: آشنایی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان با بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و نیز شادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن و نیز دشمن شناسی از جمله اهداف اردو‌های راهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل اظهار کرد: انتقال ارزش‌های فرهنگی جهاد و شهادت به نسل جدید، آشنایی آنان با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و تاریخچه جنگ و تمرین درس آموزش دفاعی از دیگر اهداف این اعزام هاست.

سرهنگ داغمه چی، از اردو‌های راهیان نور به عنوان اردوی بصیرت‌آفرین، هدایتگر، آموزشی و فرهنگی نام برد و یادآورشد: زیارتگاه‌های راهیان نور موزه بزرگ حماسه‌سازی شیرمردان و شیر زنان این کهن سرزمین سرافراز و نماد پایداری و استواری ملت قهرمان آن برای پاسداری و دفاع از میهن، نظام، ایمان و آرمان‌های خود است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.