×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قول مساعد وزیر ورزش وجوانان برای روشن شدن برق ورزشگاه آمل تا دهه فجر

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از ورزشگاه شهید چمران آمل گفت: تا پایان بهمن ماه و دهه فجر برق این ورزشگاه روشن می‌شود.

کرات آملی/سید حمید سجادی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی آمل با تاکید بر استفاده از چمن طبیعی در استان‌های شمالی و جنوبی کشور اظهار داشت: کیفیت ورزشگاه چمران آمل خوب است اما با شرایط آرمانی برای برگزاری مسابقات حرفه ای فوتبال و دیگر ورزش ها فاصله زیادی دارد که برای رفع این نقص ها برنامه‌ای در دست اجرا داریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: باید نسبت به تکمیل ورزشگاه‌ها نظیر اتاق استراحت، رختکن، دوش مناسب و غیره برنامه ریزی شود.جانمایی و ساخت محل نگهبانی، ورودی مناسب برای ورود تماشاگران میزبان و مهمان و همچنین تکمیل نور ورزشگاه از دغدغه هایی است که دولت برای رفع آن در این ورزشگاه برنامه ریزی کرده است.

سجادی افزود: تا پایان بهمن امسال با همکاری مجری طرح مشکل نور ورزشگاه چمران آمل حل خواهد شد و اکنون گنجایش این ورزشگاه سه هزار و ۸۰۰ نفر است که در صورت نبود مشکل فنی تلاش داریم تا ۵۰۰ صندلی دیگر هم در آن بگنجانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیست دو و میدانی این ورزشگاه هم در صورت نیاز اصلاح خواهد شد و در مجموع برای رفع مشکلات مطرح شده حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که به زودی مراحل تخصیص آن انجام می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.