×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تیم والیبال خوش سیما آمل قهرمان مسابقات سری B لیگ دسته یک زنان

مسابقات والیبال سری B لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۱ با قهرمانی تیم خوش سیما آمل به پایان رسید.

کرات آملی/مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۱ که با حضور ۲۴ آغاز شده بود با قهرمانی تیم خوش سیما آمل به پایان رسید.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها دو تیم درین البرز و خوش سیما آمل در سالن انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آمل ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و به مقام قهرمانی دست یافت.

نماینده البرز که در ست‌های اول و سوم این دیدار ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیده بود در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را به حریف واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم نفت امیدیه سه بر یک محبوب هرمزگان را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت تا این رقابت‌ها پس از برگزاری ۱۱۷ مسابقه به پایان برسد.

مرحله مقدماتی سری B لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۱ با حضور ۲۴ تیم در چهار گروه شش تیمی در قالب ۱۰۱ مسابقه پیگیری شد و ۲۶ آذرماه هشت تیم برتر (از هر گروه دوم تیم) به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.


مرحله نهایی این مسابقات نیز از ۱۲ تا ۱۶ دی به میزبانی درین البرز در شهر کرج برگزار شد و رتبه‌بندی نهایی چهار تیم برتر سری B لیگ دسته یک زنان به قرار زیر است:

۱- خوش سیما آمل
۲- درین البرز
۳- نفت امیدیه
۴- محبوب هرمزگان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.