×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشریح برنامه های گرامیداشت حماسه اسلامی ۶بهمن آمل

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی شش بهمن آمل در فرمانداری ویژه برگزار شد. ‎

کرات آملی/سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در این جلسه با تاکید بر مردم محور کردن برنامه های گرامیداشت حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل اظهار کرد: باید بتوانیم با برنامه های اثر گذار و مردم محور، اثربخشی برنامه های فرهنگی و یادبود این حماسه اسلامی را به صورت ملموس تر در سطح شهرستان مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای مراسم های گرامیداشت حماسه اسلامی شش بهمن آمل، باید بتوانیم این مراسم ها را شهیدمحور و محله محور برگزار کنیم، بر ضرورت افزایش مشارکت هیات ها، نهادها و سازمان های مردمی در مراسم های این هفته تاکید کرد.

علی امانی مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برای بزرگداشت حماسه اسلامی شش بهمن در سال جاری، کمیته های مختلفی تشکیل شده است، بیان کرد: هفته گرامیداشت حماسه اسلامی شش بهمن امسال، از اول تا هفتم بهمن ماه برگزار و در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد بزرگداشت شش بهمن، هفته جاری با حضرت آیت الله جوادی آملی در قم دیدار خواهند داشت، بیان کرد: به مناسبت چهل و یکمین سال روز بزرگداشت حماسه اسلامی مردم آمل،  برنامه ای در تهران تدارک دیده شده است.

امانی با اشاره به اینکه در استان قم نیز برنامه ای برای طلاب و روحانیون مازندرانی برگزار می شود، تصریح کرد: برنامه شب خاطره و شب شعر به مناسبت سالروز حماسه اسلامی شش بهمن در این شهر نیز تدارک دیده شده است.

وی از اجرای برنامه های استانی حماسه اسلامی شش بهمن مردم آمل توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد و گفت: با کمک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز ساخت سریال تلویزیونی با اعتبار چهار میلیارد تومان در شش بهمن امسال با موضوع این حماسه کلید می خورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.