×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردمی بودن رویکرد برنامه‌های امسال هفته بسیج در سطح شهرستان آمل  

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل:رویکرد برنامه‌های امسال هفته بسیج در سطح شهرستان آمل، مردمی بودن بیشتر برنامه هاست که تاکید جدی به حضور همه قشر‌ها و رده‌های سنی در برگزاری آن‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل در نشست با اصحاب رسانه و خبر این شهرستان در خصوص برنامه های هفته بسیج اظهارداشت: شعار امسال هفته بسیج، متناسب با ماموریتهای پشتیبانی و حمایتی بسیج در عرصه های مختلف ازملت ایران تحت عنوان بسیج خدمتگزار، امید آفرین درکنار مردم می باشد.

وی با بیان اینکه بسیج خدمتگذار همه مردم است و به دنبال ایجاد امید، شور و نشاط در دل مردم خواهد بود؛افزود:مخاطبان برنامه‌های هفته بسیج همه اقشار جامعه هستند ومحور برنامه‌های این هفته در حوزه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری و سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج است.

سرهنگ داغمه‌چی اظهارداشت:برگزاری رزمایش جهاد فاطمی، جشنواره اقتصاد مقاومتی، قدردانی از فعالان فضای مجازی، تقدیر از بسیجیان در همه اقشار، یادواره‌های شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، صبحگاه مشترک، رژه موتوری و خودرویی، محفل انس با قرآن و عترت را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج درشهرستان آمل است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل افزود:ویژه برنامه آبروی محله، نشست‌های تخصصی جهاد تبیین و محافل روشنگری در مدارس، نشست‌های سیاسی وعقیدتی بسیج در محلات و دانشگاه‌ها هفته، کافه روشنگری، بازخوانی و تعمق در وصیت‌نامه شهدا توسط راویان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شاخص شهرستان آمل درگرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آمل است.

وی با اعلام اینکه یکی از مشکلات جامعه این است که وصیت‌نامه‌های شهدا کمتر پرداخته می‌شود، گفت: بسیاری از وصایای شهدا آنقدر زیبا و عمیق نگارش شده‌اند که می‌تواند در هر برهه از زمان چراغ راه و مسیر روشن برای سعادت دنیوی و اخروی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین با اشاره به مراحل تکمیلی حدود ۲۰ خانه برای محرومان این شهرستان با کمک بسیج سازندگی و خیران در حال ساخت است، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حدود ۱۴ خانه به طور کامل آماده شده که به طور میانگین درهر روز دو خانه افتتاح وتحویل نیازمندان خواهد شد.

سرهنگ داغمه چی افزود: هزینه‌ای از سوی بسیج سازندگی با همکاری خیران برای ساخت ۲۰ دستگاه خانه انجام شده، بیش از ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد:به مناسبت همین هفته نیز تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ بسته کمک مؤمنانه با اعتبار حدود ۵۲ میلیارد ریال میان نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین دربخش دیگری گفت که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ساماندهی پنج گلزار شهدا با هزینه بیش از ۳۵۰ میلیون تومان و همچنین مرمت و بازسازی دو مدرسه با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان با همکاری بسیج انجام وآماده بهره برداری شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.