×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم با وجود گلایه‎ ها و شرایط سخت اقتصادی پای انقلاب و ولایت فقیه هستند

فرماندار ویژه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه مرزبندی و جبهه‌بندی افراد خاص در فتنه‌ها مشخص و شفاف می‌شود افزود: همراهی مردم در فتنه اخیر نشان می‎دهد که مردم با وجود گلایه‎ هایی که وجود دارد و با وجود شرایطی که هم اکنون در کشور حاکم است پای انقلاب و ولایت فقیه هستند.

کرات آملی/سید عباس حسینی ظهر در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه در بین نمازگزاران آملی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جبهه استکبار که برآمده از یک فرهنگ و گفتمان مدرنیته در غرب است در مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی استاده و همچنان این تقابل ادامه دارد.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه امپراطور رسانه‌ای غرب طی سال‎های اخیر در قالب نبردهای گوناگون ضربات زیادی بر بدنه انقلاب وارد کرد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که اگر من در این  جایگاه نبودم به عنوان افسر فضای مجازی در این فضا فعالیت می‌کردم همچنین امروزه دو حرکت این امپراتوری با عنوان تصویرسازی و روایتگری در دستور کار قرار دارد.

حسینی با اشاره به برخی کارهای برزمین مانده و کاستی‎هایی که در کشور وجود دارد، یادآور شد: مسؤولان دولت سیزدهم با تلاش شبانه‎روزی تمام تلاش خود را به کار بستند تا کم و کاستی‎ها را با توان موجود برطرف کند و با کمک، همراهی و همدلی مردم بتوانند یک سطح قابل قبولی از رضایت‎مندی را در جامعه ایجاد کنند.

وی با اعلام اینکه با توجه به همه آسیب‎ها و گلایه‎ها مردم کشورمان همیشه همراه هستند و فریب بازی رسانه‎ای دشمن را  نخوردند، ادامه داد: آشوبگران و اغتشاشگران از ۳۰ شهریور حرکت‎هایی را در شهرستان آمل طراحی کردند و وقایع تلخ را رقم زدند ولی با همراهی مردم و دستگاه‎های مختلف نتوانستند دست به کار اساسی بزنند و بیشتر در فضای مجازی و رسانه‌ای دست به بمباران خبری زدند.

حسینی با بیان اینکه دشمنان پس از تخریب با بزرگنمایی وقایعی که طراحی می‌کنند می‌خواهند فضای عمومی جامعه را به سمت خشونت و خشم برده و مردم را در این فضا حفظ کنند، افزود: خشونت و نارضایتی از دیگر برنامه‌های دشمن در جامعه است همچنین باید بدانیم امپراطوری رسانه‌ای غرب بیکار ننشسته و حجم تولید خبر، تحلیل، پیام‎ها و محتوای رسانه‎ای برای اتفاقات اخیر از سوی آنها بسیار فراوان بوده و حتی اتفاقات ساده را بزرگنمایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد، بیان کرد: تجمع‌های با برنامه‌ریزی مدون استکبار که منجر به تخریب بیت المال، آشوب و کشتن مردم بی‌گناه می‎‌شود اعتراض نیست، کسانی که اتفاقات ترور حرم شاه‌چراغ(ع)و حرکت تروریستی در آمل را رقم می‎زنند و شهروندان را در پیاده‌رو ناجوانمردانه به گلوله می‎بندد اغتشاشگر هستند و باید با آن برخورد جدی و اساسی شود. 

فرماندار آمل با بیان اینکه شرایط فرهنگی جامعه رو به جلو است و باید درک عمیق و صحیح از جوانان و نوجوانان داشته باشیم، گفت: درک درست می‌تواند دیدگاه صحیح را در برخورد با نسل جوانان و نوجوانان ایجاد کند البته باید تصویرسازی و اقناع‌سازی در مقابل جوانان داشته باشیم. 

حسینی با بیان اینکه باید خدمت برای رضای خدا و دفاع از کیان اسلام باشد و در طی ۵۰ روز گذشته جریان خدمت رسانی به مردم شهرستان را متوقف نکرده ایم، عنوان کرد: بیشتر دستگیرشدگان اغتشاش اخیر غیرآملی و غیربومی از شهرها و استان‎های دیگر به عنوان لیدر بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.