×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زیر بارش رحمت الهی صورت گرفت؛بدرقه شهدای ترور آمل به سرای ابدی

پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی آمل عصر روز شنبه و زیر بارش باران بر دوش مردم ولایتمدار این شهر تشییع و در جوار امامزاده ابراهیم(ع) به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛پیکر شهیدان هادی چاکسری و علی فاضلی، در میان حزن و اندوه خانواده ها، مسئولان استانی و نوحه خوانی و سینه زنی مردم هزار سنگر از میدان قائم تا حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) آمل تشییع شد.

شرکت کنندگان در آیین تشییع با سردادن شعار‌هایی حادثه تروریستی پنجم آبان ماه آمل را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران شدند.

روح الله سلگی معاون استاندار مازندران در حاشیه این مراسم تشییع در جمع خبرنگاران گفت: مردم عزیز آمل و شهر هزارسنگر که بصیرت خود را در دهه ۶۰ نشان دادند، در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی بارها توانستند دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: وظیفه مسوولان، برخورد قاطع با کسانی است که امنیت مردم را مخدوش می کنند و جوانان عزیز ما را مظلومانه در گوشه خیابان و کاملاً ظالمانه مورد هدف قرار می دهند. 

سلگی افزود: جان انسان‌ها برای دشمنان مردم ایران مهم نیست و هیچ ارزشی برای حیات و جان مردم قائل نیستند. پاسخ آن‌ها را مردم در روز بارانی دادند و دنیا ببیند که مردم بصیر آمل آگاهانه، دلیرانه و هوشمندانه پاسخ دندان شکنی دادند به کسانی که ناجوانمردانه و شب هنگام جوانان ما را مورد اصابت قرار می‌دهند. 

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: پشت حوادث تروریستی و اغتشاشات، اتاق فکری در آمریکا است که توسط رژیم صهیونیستی و با منابع آل سعود مدیریت می شود که در حادثه تروریستی شیراز نیز ما به وضوح شاهد این اتفاق بودیم.

هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲، از نیرو‌های بسیج مردمی بودند که شامگاه پنج شنبه پنجم آبان در حمله تروریستی در شهر آمل به شهادت رسیدند.

مردم ولایتمدار آمل زیر آسمان بارانی این شهر با شعار‌های “مرگ بر آمریکا”، “خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست”، “این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده”، “لبیک یا مهدی، لبیک یا حسین”، “مرگ بر فتنه گر” و “مرگ بر منافق” پیکر این ۲ شهید را بدرقه کردند.

مردم آمل در صحن حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) نماز میت را به امامت امام جمعه این شهر بر پیکر این ۲ شهید حادثه ترویستی اقامه کردند و سپس پیکر شهدا در جوار این امامزاده عظم الشان به خاک سپرده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.