×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 کینه ضد انقلاب از حماسه سال شصت باعث برنامه ریزی دشمن برای انتقام ازآمل شد

فرمانده سپاه آمل:اوج حماسه مردم آمل در سال شصت رقم خورد و همین حماسه موجب کینه ضد انقلاب از مردم این شهر شد و برنامه ریزی کردند تا از آمل انتقام بگیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛عابدین داغمه چی در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان آمل با تشریح تکنیک دشمن در برنامه ریزی و سازماندهی برای اغتشاشات در داخل کشور در حوادث اخیر اظهارداشت:در حوادث اخیر فرق عمده ورود مستقیم به اغتشاشات و خشونت بود و صرفا با اعتراض شروع نشد .

فرمانده سپاه آمل با تشریح اقدام تروریستی اخیر در آمل گفت : یک فرد مسلح ناشناس در اقدامی کوردلانه در حوالی آفتاب ۲۶ خیابان امام خمینی دو نفر از عابران پیاده را هدف قرار داد.
وی با بیان اینکه این افراد درحال تردد در شهر بودند و یکی برای انجام خرید دارو و رفتن به باشگاه اتفاقی در آن نقطه خلوت حضور داشتند گفت : این شهدا اگرچه خانواده انقلابی و بسیجی بودند اما از سوی بسیج به ماموریت اعزام نشده بودند و همان طور که در فیلم لحظات ترور مشخص است در حال تردد در یک نقطه خلوت شهر بودند .
داغمه چی با اشاره به تلاش شبانه روزی دستگاه های امنیتی و انتظامی تصریح کرد : تلاش همه جانبه برای شناسایی عامل و عاملان این جنایت در دستور کار نهاد های امنیتی انتظامی است و با محض کسب اطلاعات اطلاع رسانی خواهد شد .
وی با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی اعلام کرد : مراسم تشییع پیکر شهیدان فاضلی و چاکسری روز شنبه ۷ آبان از ساعت ۱۵ از محل میدان قائم تا گلزار شهدا تشییع خواهد شد .فرمانده سپاه در پاسخ به سوال هرازنیوز درباره جزییات حوادث سایر جانباختگان حوادث اخیر در آمل مانند خانم چلاوی گفت : دراین خصوص هم پیگیری هایی درحال انجام هست و به صورت مجزا اطلاع رسانی خواهد شد درشرایط فعلی اظهار نظر ممکن است تاثیر سو داشته و موجب سو استفاده شود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.