×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت وارده؛اندر احوالات ورزشگاه شهید چمران آمل/ورزش شهرستان هنوز اندرخم یک کوچه است

در حالیکه کشور همسایه ،قطر آماده میزبانی از بزرگترین فستیوال فوتبالی دنیا می باشد و کشورهای دیگر هم پله های ترقی در تمامی حوزه ها علی الخصوص ورزش را با سرعت بالا طی میکنند ولی در آمل تنها ورزشگاه شهر ۱۶ سال نیمه کاره رها شده است.

حدود یکماه از تحویل به اصطلاح استادیوم شهید چمران یک فاز چمن مصنوعی علفهای هرز بیرون زد وفقط هیات فوتبال و اداره ورزش آمل اجازه اجاره دادن زمین چمن مصنوعی را به بعضی از تیم‌ها برای تمرین و مسابقات کشوری را دارند.

معلوم نیست این مبلغ آیا به حساب اداره ورزش آمل می رود یا به حساب ووو!!!دیگر می رود؟؟؟متأسفانه در آمل خبرنگار با جرأت باوجدان ورزشی نیست مسایل فوق را درمجلات و رسانه ها بازگو کند.
ضمنا از اتحادیه تاکسرانی آمل تقاضا داریم لااقل چند خط تاکسی در مسیرخیابان طالب آملی به کوچه پیامبر اعظم
که استادیوم فوتبال در این مسیر است بگذارد تا تماشاگران اگر نیاز به سرویس بهداشتی دارند با تاکسی و اگه ماشین شخصی دارند بین ۲ نیمه منزل خودت بروند رفع حاجت انجام بدهند تا دوباره برگردن نیمه دوم بازی با خیال راحت تماشا کنند!!!!!!
مثال زنده هم هفته گذشته مسابقات نوجوانان کشور پنجشنبه یک بازی و جمعه دو بازی صبح و بعد ظهر تیم نوین نوشهر با کاسپین مسابقه داشتند که خانواده‌های تیم نوشهر بخصوص خانمها ،دنبال سرویس بهداشتی بودند که متاسفانه برای تماشاگر ان سرویس فعال نیست و یا تماشاگر مرد از بالا بپرد پایین داخل زمین در زیر سکوها به کار بهداشتی خود برسد!!!!!!
روی همین حساب از پارسال موقع افتضاح(افتتاح) زمین بنده داریوش امینیان در حضور رنگرز مدیر کل وقت ورزش استان،امام جمعه سابق، حسینی،نماینده مجلس آمل معروف به (آقا دوربینی )و فرماندارخالی بند آمل که دست همه در یک کاسه است داد فریاد زدم که به گوش هیچ آدم با وجدانی نرفت که نرفت.

کسی هم نیست از حال فوتبال و داوران آمل را بپرسد و حال و هوای استادیوم رابپرسد که نه اصلا آب و برق و گاز ندارد؛هر ۳ انشعاب ۱۷ سال پیش از اداره ورزش آمل اوردن جهت ساخت آن آوردند.
در پارسال بهمن ماه ۱۴۰۰ یکنفر که در آمل خودرا پیشکسوت داوری فوتبال می داند با خبرنگار منتصب هنگام افتضاح فقط از نماینده مجلس طوری تعریف وتمجید میکرد،انگار کل این استادیوم چمن مصنوعی را فقط نماینده مجلس درست کرد؟؟؟

آقای نماینده(دوربینی)که پارسال موقع افتضاح؛ایشان و رنگرزکه ماهیتش برای ورزش مازندران مشخص بود که خالی بند بود قول دادندکه تمام فازها کمتر از۶ ماه درست میشه!!!!!
حال بماند که فعلا تماشاگران فوتبال آمل برای سرویس بهداشتی با ماشین خود یا تاکسی بگیرند تا رفع حاجت کنندو
اگر تماشاگران فوتبال مثل هفته گذشته شهرستانی باشند دیگر چه بشود؟؟؟؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.