×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از ۷۰ سال مجاهدت حجت الاسلام والمسلمین میر امین امینی+تصاویر

طی مراسمی از ۷۰ سال مجاهدت علمی و انقلابی ابو شهید،میر امین امینی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی ،طی مراسمی با حضور آیت اله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران،حجت الاسلام والمسلمین یعقوبیان امام جمعه شهر آمل ،فرماندار ویژه شهرستان آمل،مسئولین شهرستان ،روحانیون و مردم نمازگزار از ۷۰سال مجاهدتهای علمی و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین میر امین امینی امام جماعت مسجد ۱۴ معصوم(ع) گلشهر خیابان نور این شهرستان تجلیل شد.

علیجان میرشکار از یادگاران هشت سال طی سخنانی حضور آقای امینی را در منطقه وحدت بخش و امید آفرین خواند واز سجایا اخلاقی نامبرده به سعه صدر بالا که علیرغم دادن شهید خود را بدهکار انقلاب می داند برشمرد.

در ادامه حجت السلام یعقوبیان امام جمعه ضمن بیام برکات حضور پدر شهید امینی در منطقه ،آمل را به عنوان قلب تپنده معرفی عالمان دینی معرفی کرد که بیشتر این افراد مغفول مانده اند.

آیت اله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با برشمردن برخی سجایای اخلاقی حجت الاسلام و المسلمین میر امین امینی اظهار داشت:امام صادق (ع) در مورد ویژگی‌های «هدایت گران واقعی مردم»‌ می‌فرمایند:در محافظت از دین کوشا در پرهیزگاری و مطیع امر خدا و مخالف هوای نفس خود بارزباشند،بازگو کننده سخنان اهل بیت، دروی از طاغوت، شجاع و مدبر، پرهیزگارند و از حسد دور هستند و  از فن بیان و بلاغت کلام برخوردار هستند.

وی ادامه داد: صبور بودن،مطیع امر خدا و مخالف هوای نفس، عاقل،آگاه به حلال و حرام الهی،‌ مهربان، دانا و مدبر از دیگر خصایص علمای دین می باشد که  آنان را از شهرت طلبی و مقام جویی و ثروت اندوزی دور میکند.

در پایان این مراسم با هدایایی از حجت الاسلام و المسلمین میر امین امینی پدر شهید فضل الله امنی تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.