×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سخنان پلیسی که آشوبگران گلویش را بریدند

مامور پلیسی که آشوبگران گلویش را با چاقو بریده بودند می گوید ماموران با سپر از خود دفاع می کردند و سعی در کنترل اوضاع داشتند.

کرات آملی/استوار یکم میلاد علی نقی تبار پرسنل فرماندهی انتظامی آمل نیز طبق اعلام رسمی کادر پزشکی بیمارستان هفده شهریور از ناحیه گلو در اثر چاقو مصدوم شده بود، گفت: برای کنترل اغتشاشاتی که در سطح شهر آمل اتفاق افتاده بود به همراه همکاران انتظامی به محل تجمع اعزام شدیم.

وی با بیان این که بسیاری از اغتشاش گران ماسک داشتند و با آجر و سنگ به ماموران حمله می کردند ، افزود: ماموران نیز با سپر از خود دفاع می کردند و سعی در کنترل اوضاع داشتند.

وی در تشریح چگونگی مصدومیت خودش گفت: در میدان ۱۷ شهریور  آمل بودم که ۲ نفر به من نزدیک شدند و یک نفر با شیء تیز به گردنم ضربه‌ای زد که خون به سرعت فوران کرد و همه بدنم خون آلود شد.

وی با ذکر این نکته که شیوه ضربه زدن چاقو به شاهرگ گردنم نشان می دهد که این شخص حرفه ای بوده است، گفت: بعد از این حادثه مرا به آمبولانس منتقل کردند تا به مرکز درمانی منتقل کنند اما عده ای به سمت آمبولانس حمله کردند و می گفتند آمبولانس را به آتش بکشید.

این مامور انتظامی افزود:جمعیت جلوی آمبولانس را گرفتند اما همکاران انتظامی مرا از آمبولانس بیرون کشیدند و با خودروی دیگر به مرکز درمانی منتقل کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.