×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 ارسال داروهای جمع آوری شده در نذار دارو به موکبهای مردمی شهرستان آمل در عراق

فرمانده سپاه ناحیه آمل:داروهای جمع آوری شده به سه موکب مردمی شهرستان آمل که در مسیر نجف تا کربلا برپا شده ارسال تا در صورت نیاز زائران مراجعه کننده به این موکب ها استفاده شود.

کرات آملی/سرهنگ عابدین داغمه چی در حاشیه ارسال دارو‌های اهدایی شهروندان آملی به بسیج جامعه پزشکی آمل گفت: ارزش دارو‌هایی که شهروندان آملی در پویش نذر دارو برای اربعین امسال ارسال کردند، بیش از ۴ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل از مشارکت و پشتیبانی شهروندان این شهر در پویش نذر دارو برای اربعین قدردانی کرد وگفت: این مشارکت شهروندان آملی درپویش ” نذردارو” که به ابتکار بسیج جامعه پزشکی آمل شکل گرفته، قابل تقدیر وتشکر دارد.

سرهنگ داغمه چی از اعزام تیم‌های پزشکی بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل به تعداد حدود ۵۰ نفر شامل پزشک متخصص وعمومی، پرستار و بهیار برای ارائه خدمات درمانی به زائران پیاده اربعین درشهر‌های نجف و کربلا خبر داد و گفت: تیم‌های پزشکی اعزامی ازشهرستان آمل با برپایی اکیپ‌های سلامت در سه موکب این شهرستان مستقروخدمات درمانی مورد نیاز به زائران حسینی درایام اربعین ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد، با توجه به گرمای هوا و احتمال شیوع بیماری‌ها به نظر می‌رسد درخواست زائران به خدمات بهداشتی و درمانی در ایام اربعین زیاد بوده و لذا نیاز کادر درمان به تجویز اقلام دارویی برای مراجعین و بیماران نیز بالا خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل افزود: افرادی که امسال توانایی حضور در پیاده روی اربعین را ندارند؛ می‌توانند از طریق مشارکت در طرح خیرخواهانه نذر دارو سهم به سزایی در برگزاری هرچه بهتر این رزمایش بزرگ فرهنگی اسلام، داشته باشند.

سرهنگ داغمه چی، درعین حال از عموم مردم درخواست کرد تا دارو‌های مازاد مصرف خود را که هنوز منقضی نشده اند؛ به دفتر بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شهرستان آمل تحویل دهند تا دارو‌های مذکور پس از بررسی و پایش توسط کارشناسان امر، در موکب‌های درمانی برای درمان زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرد./مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.