×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت بیش از ۲ هزار ورزشکار مرد وزن در رشته ورزشی هاپکیدو

رئیس سبک هاپکیدو (GHA )کشور:درحال حاضر بیش از ۲ هزار ورزشکار مرد وزن در این رشته روزشی در کشور مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

کرات آملی/جعفر نوایی در حاشیه دوره آموزشی و تخصصی رشته رزمی سبک هاپکیدو ( GHA )گفت: این دوره پس ازدو سال توقف فعالیت‌های ورزشی به علت شیوع بالای بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، با مجوز فدراسیون انجمن‌های ورزش رزمی برگزار شد.

نوایی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای سطح فنی مربیان و مسئولان هیئت‌های هاپکیدو کشور درآکادمی مرکزی هاپکیدو ( GHA )کشور در شهرستان آمل برگزار شد وشرکت کنندگان با قوانین و روش‌های جدید این رشته ورزشی آشنا شدند.

وی ادامه داد: بیشتر آموزش‌های ارائه داده شده در رشته‌های سلاح سرد، شمشیر، چوب، نانچیکو، دفاع شخصی، ضربات دست وپا برگزار شد.

رئیس سبک هاپکیدو (GHA )کشور با اشاره به اینکه این سبک اکنون در ۱۲ استان کشور فعال ودارای نمایندگی است، تصریح کرد، تا پایان امسال در دو استان دیگر نیز این رشته ورزشی فعال و نماینده هیئت معرفی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات رزمی هاپکیدو ( GHA )قهرمانی مردان کشور بهمن ماه امسال به میزبانی شهرمشهد مقدس خبر داد وگفت، مسابقات این سبک در بخش بانوان نیز به میزبانی مازندران در آکادمی سبک هاپکیدو ( GHA )کشور در شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

در این دوره آموزشی حدود ۵۰ نفر از مربیان وهاپکیدوکاران دارای کمربند مشکلی و دان یک و بالاتر از استان‌های مختلف کشور زیر نظر ” جعفر نوایی” رئیس این سبک درایران درمحل آکادمی هاپکیدو( GHA ) کشور در شهرستان آمل به صورت تئوری وعملی آموزش دیدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.