×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین بردفصل قند کاترین آمل با سرمربی جدید

تیم فوتسال قند کاترین آمل در هفته ششم لیگ برتر میزبان چیپس کامل بود که با نتیجه ۶ بر ۳ مشهدی‌ها را از پیش رو برداشت.

کرات آملی/ششمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز –جمعه- با برگزاری هر هفت مسابقه انجام شد که قند کاترین با سرمربی جدید به نخستین برد دست یافت.

شکست هفته گذشته قند کاترین آمل مقابل زندی‌بتن منجر به کناره‌گیری رضا کُردی از سرمربیگری این تیم تازه‌وارد آملی شد و بلافاصله نیز مسئولان این تیم، جواد اصغری‌مقدم سرمربی پیشین تیم‌های کراپ الوند، سن‌ایچ ساوه و دبیری تبریز را به عنوان سرمربی قند کاترین آمل انتخاب کردند. تغییری که به نظر می‌رسد شوک اولیه را به تیم وارد کرد و منجر به کسب نخستین پیروزی تیم آملی شد.

قند کاترین که در هفته ششم مسابقات از قعرنشین جدول یعنی چیپس کامل مشهد در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل میزبانی کرد، با وجود این که در آستانه شکست قرار گرفته بود به خوبی توانست به بازی برگردد و شکست را با یک برد ارزشمند تعویض کند.

آملی‌ها در شرایطی که ۳ – ۱ از مهمان خود عقب افتاده بودند در نیمه دوم توانستند بازی را در اختیار بگیرند و با به ثمر رساندن پنج گل در یک نیمه توانستند ۶ – ۳ تیم قعرنشین را شکست دهند.

قند کاترین آمل با سه گل مسعود عباسی و گل‌های امیرحسین زینالی، بهرام سارانی و محمدتقی علیزاده ۶ بار دروازه حریف را باز کرد و پرگل‌ترین بازی را رقم زد. سه گل تیم مهمان را نیز امید رخشانی، سجاد امانی و مانی قانع به ثمر رساندند.

با این نتیجه قند کاترین پس از پنج هفته ناکامی به نخستین برد دست یافت و یک پله در جدول صعود کرد. قند کاترین تا پیش از هفته ششم مسابقات با یک امتیازی که در هفته دوممسابقات کسب کرده بود در رتبه سیزدهم قرار داشت و با این برد در رتبه دوازدهم ایستاد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.