×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خسارت سنگین و میلیاردی سیل در آمل

میزان خسارت سیلاب اواخر هفته گذشته در بخش لاریجان حدود بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان اعلام شد.

کرات آملی/سیدعباسی فرماندار آمل از خسارت ۱۶۰ میلیارد تومان سیل در این شهرستان خبر داد و گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه، آب و برق وگاز، کشاورزی، سیل به شهر رینه وگزنک و چهار روستای بخش کوهستانی لاریجان بیشترین خسارت وارد کرده است.

او افزود: علاوه براین، سیل باعث هدایت روان آب‌ها به سمت جاده اصلی هراز و تخریب بیش از ۳ کیلومتری این جاده در بخش لاریجان و بسته شدن جاده به مدت بیش از ۳۰ ساعت شده بود.

فرماندار ویژه آمل، با اشاره به اینکه با فروکش کردن سیل وعادی شدن شرایط جوی، راه دسترسی به روستا‌هایی که براثر سیل تخریب شده بود، اکنون بازگشایی و تردد برقرار شده است، گفت: خدمات دهی آب، برق و گاز نیز در روستا‌ها اکنون دوباره برقرار شده و وضعیت به صورت عادی شده است.

حسینی افزود: با وجود خسارت‌های زیاد سیل در بخش لاریجان، خوشبختانه تلفات جانی و مصدومی تاکنون گزارش نشده است.

او با اشاره به اینکه پس از وقوع سیل شهرستان به خصوص بخش لاریجان که با مسدود شدن جاده هراز و ترافیک سنگین ناشی از توقف خودرو‌ها در جاده تخریبی ناشی از سیل ایجاد شده بود، گفت:با حضور به موقع تیم‌های امدادی، عملیاتی و راهداری که در همان ساعات اولیه وقوع سیلاب به منطقه اعزام شدند با توجه به حجم درگیری منطقه از اثرات سیلاب درکمتر از ۳۰ ساعت مسیر جاده بازگشایی و تردد برقرار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.