×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به منظور رفع چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی وفراگیرشدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه/راه اندازی قرارگاه عفاف وحجاب درآمل

قرارگاه جهادی عفاف وحجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در آمل راه اندازی شد.

کرات آملی/مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان آمل، از راه اندازی قرارگاه عفاف وحجاب دراین شهرستان به منظور رفع چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی وفراگیرشدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خبر داد.
فاطمه رحمانی گفت: این قرارگاه به صورت جهادی طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی‌شده و کاربردی در راستای ترویج فرهنگ حجاب وعفاف درجامعه راه اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد این قرارگاه جهادی موجب توجه بیشتر جامعه به عفاف و حجاب می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون سه جلسه برای بررسی وضعیت کلی شهرستان در این موضوع برگزار و هریک از نهاد‌های مسئول دراین قرارگاه برنامه‌ها وراهکار‌های خود را برای بهبود وضعیت شهرستان مطرح کردند.
مسئول اموربانوان وخانواده فرماندای ویژه آمل با تاکید براینکه برنامه‌های قرارگاه عفاف وحجاب فقط مختص به این هفته نیست وبه صورت منظم وهدفمند تا رسیدن به نقطه حداقل مطلوب ادامه خواهد، تصریح کرد، بحث حجاب و عفاف مسئله مهمی است که باید بسترسازی فرهنگی در این زمینه به صورت گسترده صورت بگیرد و فرهنگ سازی حجاب نیاز به این دارد که بصورت علمی اقدام شود.
رحمانی، با بیان اینکه از ایده‌های خلاقانه دانشجویان، فعالان حوزه مد ولباس و همه افرادی که دلسوزانه درامرعفاف وحجاب درجامعه دغدغه دارند، استقبال وحمایت می‌کنیم، تصریح کرد: بدنبال فرهنگسازی برای ایجاد بستر‌های ترویج الگوی سبک پوشش ایرانی – اسلامی هستیم از این رو پیوند بین طراحان و تولیدکنندگان را با هدف معرفی تولیدات فاخر، دوخت پوشش‌های جدید متناسب با الگو‌های اسلامی و ایده پردازی برای تولیدکنندگان که به عرضه این تولیدات در بازار منتهی خواهد شد؛  برای اجرا، سیاست گذاری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بی شک جامعه ما تا زمانی که نگاه تک بعدی به مبحث عفاف و حجاب داشته باشد موفق نخواهد بود و برای رسیدن به جامعه مطلوب و پاکدامن باید فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر زنان در بین مردان نیز تقویت و ترویج شود.
مسئول اموربانوان وخانواده فرماندای ویژه آمل همچنین به اجتماع بزرگ مدافعان حرم خانواده در این شهرستان به مناسبت هفته عفاف وحجاب اشاره کرد و گفت: هدف اصلی این تجمع ، ترویج وفراگیرشدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه  و به نوعی اعلام انزجار بانوان آملی از دسیسه دشمن در ترویج بی بندوباری و بی حجابی اعلام  شده است.
رحمانی، افزود: دراین تجمع بانوان، نمایشگاهی با ۱۰ غرفه از توانمندی‌های زنان سرپرست وکارآفرین شهرستان  و یک غرفه نیز برای دوخت رایگان چادر برای بانوان علاقمند دایر شد که مورد استقبال بانوان شهرستان قرارگرفت./خبرگزاری صدا وسیما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.