×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران صورت گرفت/بهره برداری از طرح‌های نهضت آسفالت و خدمات رفاهی امام زاده عبدالله آمل

طرح‌های نهضت آسفالت کوچه‌ها و خیابا‌های اصلی به همراه یک پارک محله در شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل افتتاح شد.

کرات آملی/رضا علیخانی در حاشیه افتتاح طرح‌های نهضت آسفالت دربین خبرنگاران گفت: قیر یارانه‌ای که نیاز اصلی در طرح نهضت آسفالت است، در سه حوزه بازآفرینی شهری، حمل ونقل جاده‌ای و شهرداری‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استان اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اختصاص سهمیه کم قیر یارانه در سال‌های اخیر در سطح استان و همزمان مطالبه به حق شهروندان برای برخورداری از خیابان‌ها، کوچه‌ها ومعابر آسفالت ومناسب، تصریح کرد: دراین راستا انتظار هست که هم شهرداران وهم دهیاران برای جذب سهمیه‌های تعیین شده پیگیر واقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه نگاه حمایتی دولت برای توانمندترشدن شهرداری‌ها ودهیاری‌ها است، اضافه کرد: البته توزیع اعتبار‌های ملی برای شهرداری‌ها ودهیاری‌ها درسرفصل‌ها تعیین شده انجام خواهد شد، اما نگاه براین هست که شهرداری‌ها ودهیاری به سمت ایجاد درآمد‌های پایدار با استفاده از ظرفیت‌ها ومنابع موجود درشهر‌ها وروستا‌ها باشند.

علیخانی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های موجود در هر شهر وروستایی باید دراولویت برای ایجاد دارآمد‌های پایدارشهری وروستایی باشد وبا برنامه ریزی‌های مناسب وایجاد کسب وکار‌های متناسب با اقلیم وشرایط هر شهر وروستا فراهم شود.

او افزود: در همین راستا آموزش‌های مورد نیاز و لازم برای شهرداران و دهیاران درسطح استان با دعوت از استادان صاحب نام وخبره کشوری شروع شده و باعث شکوفایی و رونق درآمدی برای شهرداری ودهیاری‌ها شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.