×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در راستای توسعه دولت الکترونیک وهوشمند سازی ،بهره برداری از پنل اختصاصی فرمانداری‌های مازندران درشبکه دولت

در راستای توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی شهرستانها،پنل اختصاصی ویدئوکنفرانسی فرمانداری‌های ودهیاری‌های مازندران درآمل رونمایی شد.

کرات آملی/سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در  دومین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه توسعه روستامحور در برنامه های این شهرستان قرار دارد و ارتباط مستمر با دهیاری ها و شوراهای روستا به منظور تدوین و ارائه برنامه توسعه روستایی پیگیری می شود، تصریح کرد: در این برنامه بازدید هفتگی از روستاها و نشست مستمر با دهیاران و شورای اسلامی روستاها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه از این پنل اختصاصی ویدئو کنفرانسی، به منظور هدایت طرح های توسعه روستایی به ویژه در حوزه پسماند بهره گرفته می شود، عنوان کرد: روستاها باید برای مدیریت به مسائلی بیش از ساخت و ساز روی آورده و از این مسیر توسعه یابند.

حسینی با اشاره به اینکه نتایج میزهای تخصصی فرمانداری آمل به خوبی نشان می دهد حکمرانی مردم محور کلید توسعه و پیشرفت در این شهرستان است، از استمرار برگزاری این جلسات در هفته های آتی خبر داد.

وی تصریح کرد: میز پسماند و میز آمل شناسی و نیز میز تخصصی روستا در فرمانداری آمل از اقبال مناسبی برخوردار است و از این مسیر به خوبی به نتایج خوبی و محصول قابل ارائه با حضور و مشارکت مردم دست خواهیم یافت.

حسین شهابیان سرپرست مدیریت اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ارتقای خدمات مبتنی بر اینترنت و سرعت دسترسی مردم به آن در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: هوشمندسازی خدمات و فرایندهای پرتکرار مانند کمیسیون ماده ۵ یک اولویت مهم در برنامه های استان مازندران است.

وی تصریح کرد: بر طبق برنامه دو هزار روستا در استان مازندران به شبکه دولت متصل می شوند که از آن طریق نرم افزار احراز هویت، پیگیری پروژه ها، بازدید های مجازی و نیز رصد آنلاین فرآیند مدیریت روستاها توسط فرمانداران در آن برنامه ریزی شده است.

شهابیان افزود: در این جلسه پنل اختصاصی ویدئوکنفرانسی فرمانداری آمل با حضور ۶۰درصد دهیاران شهرستان آغاز به کار کرد که در این پنل، پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و سفر شهرستانی استاندار مازندران در دستور کار ویژه قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.