×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دادستان آمل خبرداد؛ارتقای امنیت شهروندان با اجرای طرحهای ذوالفقار و ظفر

دادستان آمل با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت شهروندان است، گفت: به عنوان مسئول تامین امنیت شهروندان ،با اجرای طرح هایی مانند ظفر و ذوالفقار با هنجارشکنان بطور قاطع و مصمم برخورد می کنیم.

کرات آملی/مهدی محمدی دادستان شهرستان آمل  با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت :در سال ۱۴۰۱ ریاست قوه قضاییه اولویت های پانزده‌گانه قضایی را برای دادگستری های کل کشور ابلاغ و اعلام کردند که از جمله آن می توان به فراهم سازی زمینه های بهتر خدمات قضایی به مردم از سوی دستگاه قضا،اجرای کامل سند تحول قوه قضاییه ،تقلیل ورودی پرونده های به دادگستری ها،ایجاد و اصلاح قانون و انجام خدمات پیشگیرانه ،کوتاه کردن زمان رسیدگی اطاله دادرسی و کاهش جمعیت کیفری میتوان بر شمرد.

وی افزود:در سال گذشته بالغ بر ۹۰ هزار پرونده از دادسرا شورای حل اختلاف در دادگستری ثبت شده که با تلاش همکاران ما مورد رسیدگی قرار گرفته اما این حجم زیاد خوشایند مردم بافرهنگ آمل نیست بهتر است .

دادستان آمل مبارزه با فساد را از برنامه های  مهم و با اولویت خواند و افزود: در حفظ حقوق بیت المال، جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز از برنامه مهم است که با همکاری جهاد کشاورزی برای حفاظت از حقوق عامه برخورد می کنیم،  قبل از اقدام هر گونه ساخت و ساز از روستا و ییلاقات از بخشداری اطلاعات را کسب کنید و همچنین ادارات نظارت بر نیروهها و کارمندان با شدت و اجرای بیشتری انجام شود.

مهدی محمدی ادامه داد:دادگستری شهرستان آمل به دلیل افزایش سرعت و دقت در رسیدگی‌ها بعنوان یکی از حوزه‌های قضایی برتر در سطح مازندران شناخته شد،در حال حاضر کمترین زمان و نرخ رسیدگی به پرونده ها را در دادسرا و دادگاههای شهرستان آمل داریم.

وی به راه اندازی ۶ دفتر خدماتی در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: برای دسترسی اسان مردم و افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درکمترین زمان، سال اخیر ۶ دفتر خدمات قضایی راه اندازی شده و مراجعه حضوری به دادگستری را کاهش و دسترسی بهتر شده است.

  1. Mo

    سلام.
    اره آمل خیلی امنیت داره.
    فقط دارین حرف میزنین و در عمل چیزی نمیبینیم.
    شهر پر شده از ارازل و اوباش و مزاحم نوامیس مردم.
    از دزدی گرفته تا ادم ربایی و قاچاق مواد مخدر تا فساد و فحشا.
    بعدش اقای دادستان میاد از امنیت شهروندان صحبت میکنه.
    از کدوم امنیت شهر صحبت میکنین؟
    یا دارین خودتون رو مسخره میکنین یا مردم رو.
    بوی گند فساد و بی امنیتی شهر رو برداشته.
    از خواب بیدار شو اقای دادستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.