×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یکی از اهداف مهم امام خمینی (ره) مقاومت و ایستادگی در راه خدا بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در راه خدا از دیگر اهداف مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، افزود: کلید و رمز موفقیت این است که در هر کاری خدا را ببینید و خود را نبینید.

کرات آملی/آیت‌الله سید رحیم توکل در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، در حسنیه ثارالله(ع) سپاه اظهار کرد: اگر انسان خدایی باشد و همه کارهای خود را به خدا بسپارد خداوند آن چنان او را بزرگ می‌کند که دست نیافتنی خواهد شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه امام امت مقابل انواع سختی‌ها، جنگ، ترور، از دست دادن فرزند، تبعید و دوری کم نیاورد، خاطرنشان کرد: امروزه مسؤولانی که صاحب میز و صندلی هستند باید بدانند که باید همیشه به ملت پاسخگو باشند همچنین بیش از ۳ هزار صندلی مسئولیت در کشور وجود دارد که برای هر صندلی بیش از ۷۰ شهید تقدیم شد و مسؤولی خائن است که بر روی صندلی مسؤولیت بنشیند و به فکر مشکلات مردم و گره‌گشایی از مشکلات نباشد.

توکل با اعلام اینکه اگر امروز را فردایی هست قیامت در پیش داریم و خداوند با خیلی از افراد کار دارد، ادامه داد: باید تا جان در بدن داریم پای انقلاب اسلامی و دین خداوند ایستادگی کنیم.

استاد برجسته عرفان و اخلاق حوزه‌های علمیه با اشاره به فضاحت برگزاری جشنواره سینمایی کن، خاطرنشان کرد: در این جشنواره به افراد بدون هویت، بی‌ارزش، حقیرو ذلیل میدان خودنمایی داده شد و باید محکم بر دهن برگزارکنندگان این غم‎واره و عزاواره زد و دندان‌های آنها را خرد کرد.

توکل با اعلام توهین به امام رضا(ع) امام هشتم شیعیان در این جشنواره بی‌ریشه و دادن جایزه به افراد بی‌اصل و نانجیب، ضمن محکوم کردن و نارضایتی از آن، گفت: وضعیت عفاف و حجاب خانواده‌ها و خیابان‎ها در جامعه‌ای که شهدای فراوان تقدیم کرده ، در جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی، دفاع از وطن، دفاع از حرم و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نثار کرده است، قابل قبول نیست و نگران‌کننده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، گفت: وضعیت امروز جامعه تهاجم نیست بلکه شبیخون فرهنگی است، دشمنان می‌خواهند زنان و مردان کشورمان را به قبل انقلاب برگردانند و در مقابل به جای اینکه نگران عفت، حیا و حجاب جامعه باشیم افراد زیادی به دنبال بی‌عفتی و بی‌حجابی هستند.

توکل با اعلام اینکه امروزه باید کسانی به میدان بیایند که درد دین و مردم دارند، ادامه داد: اگر در مقابل بی‌حجابی و بی‌عفتی مسؤولان فقط نگاه کنند و اقدامی نداشته باشند مدیون خون شهدا هستند و به انقلاب و شهدا خیانت کردند.

وی با اعلام اینکه مقام معظم رهبری ولی فقیه بوده و در زمان غیبت امام عصر(عج) باید با تمام توان از آن دفاع کنیم، گفت: در زمان غیب امام معصوم دین اسلام به حال خود رها نشده و به ولی فقیه سپرده شده است و ما وظیفه داریم با تمام توان در مسیر انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.