×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمات بهزیستی به مددجویان باید موثر و در مسیر توانمندی آنان باشد

سرپرست اداره کل بهزیستی استان مازندران:وظیفه داریم آنچه را در توان داریم خدمت کنیم، که در مسیر توانمندی انان هر چند قدم های ممکن کوتاه ولی موثر بر داریم.

کرات آملی/فریبا بریمانی در مراسم رونمایی المان تنها شهید خانواده بهزیستی مازندران که در آمل انجام شد، گفت: تحت پوشش بهزیستی بودند و در سن ۱۶ سالگی در مریوان کردستان به شهادت رسیدند، سازمان بهزیستی مازندران افتخار این را دارد که این شهید در دامان این سازمان پرورش و تعالی پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه شهید سیف الله شیخی زاده، شهید بسیار خاصی در سطح استان است، خاطرنشان کرد: المان آن بعنوان یادبود و شهید شاخص بهزیستی مازندران امروز در آمل رونمایی شد.

وی افزود: تمام تلاش بر این است که  نقاط قوت استان شناسایی و اگر یک نقطه ضعفی در بهزیستی استان وجود دارد مشخص شود و آن را برطرف کنیم، همکاران در اداره کل بهزیستی استان و شهرستان ها تمام تلاششان را می کنند که بهترین خدمات را به گروه های تحت  هدف ارائه دهند.

سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران حل معضل بیکاری و نبود شغل را از برنامه های خود خواند و تاکید کرد: برای اشتغال و مسکن به شدت در حال پیگیری هستیم که خدمات مالی و غیرمالی انجام می شود، در زمینه آموزشی نیز برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته بیشتر از انچه تعهد کردیم در مسکن و اشتغال انجام دادیم و به دنبال این هستیم امسال هم کسانی که شرایط صاحب خانه شدن را دارند، به آنان تسهیلات لازم در نظر گرفته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.