×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محفل انس با قرآن دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران

محفل انس با قرآن سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در آستانه آقا سید حسن ولی علیه السلام نیاک شهرستان آمل برگزار شد.

کرات آملی/اردوی روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم عضو دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در روز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار واز این عزیزان روشندل تجلیل گردید.

در این مراسم بخشدار ، رییس شورای اسلامی و دیگر مسئولین بخش لاریجان آمل حضور داشتند.

سپس در آستانه مطهر آقا سید حسن ولی علیه السلام ، محفل انس با قرآن تشکیل شده و مسئولین بخش لاریجان و همچنین اهالی ییلاق نیاک، هم در این مراسم شرکت داشته اند و به تماشای هنرنمایی عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم، پرداختند در پایان این مراسم به همه عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه کارت هدایا و بسته های معیشتی که از طرف خیرین محترم تهیه شده بود همراه با پذیرایی اهداء گردید.
دکتر سید رضافاطمی رئیس دارالقرآن نورالهدایه در خصوص این مراسم اظهارداشت:متاسفانه به مشکلات معیشتی و درمانی این عزیزان روشندل جامعه هدف، خیرین بزرگ توجه نداشته و بیشتر خیرین از اقشار متوسط و حتی پایین جامعه هستند که در این امر همگام با فعالیت های دارالقرآن مساعدت می کنند.
وی در پایان ضمن تشکر از کسانی که نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی گام هایی را برمی دارندتشکر ابراز امیدواری کرد پیگیر روند حفظ و قرائت قرآن این روشندلان عزیز بوده و برای برپایی کاروان محفل انس با قرآن در سطح استان مازندران تلاش نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.