×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید استاد حوزه علمیه بر آشنایی با سیره شهیدان و شناخت دقیق از سبک زندگی آن‌ها برای نسل جدید

استاد حوزه علمیه در یادواره شهدای مدافع حرم آمل: نسل جدید نباید فقط با تعداد شهیدان آشنا شود، آشنایی با سیره شهیدان و شناخت دقیق از سبک زندگی آن‌ها نیز ضروری است.

کرات آملی/حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی در یادواره هشت شهید مدافع حرم شهرستان آمل با محوریت شهدای خان طومان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل افزود: شهدای از نعمت ولایت استفاده حداکثری را کردند و به علت بهره‌مندی از این نعمت به وجه رب تبدیل شدند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: هر چند برخی از افراد جوانی خود را برای دنیا هزینه می‌کنند اما برخی دیگر هم که در زمان انقلاب نبودند و بعد از جنگ به دنیا آمدند حاضر می‌شوند که در مسیر انقلاب و اسلام جان خود را فدا کنند؛ این افراد از عقل خود بیشترین استفاده را کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد به شهدا غبطه می‌خورند، افزود: شهدای نوجوان به بالاترین درجه رسیدند چرا که نسبت به مادیات دنیایی توجهی نداشتند؛ بسیاری از شهدا خانواده داشتند اما در مسیر انقلاب و اسلام از خانواده خود نیز گذشتند.

حجت‌الاسلام مؤمنی ادامه داد: شهدای مدافع حرم کمترین دلبستگی به دنیا را داشته و بدون هیچ وابستگی دنیایی به سمت آخرت و سعادت خود حرکت کردند. ادبیات طلبکارانه ازنظام نداشته باشیم

حجت‌الاسلام مؤمنی دربخش دیگری با بیان این مطلب که افرادی که می‌گویند شهدا مرده‌اند، واین سخنان آنها کاملاً باطل است، گفت: متأسفانه برخی از افراد ادبیات طلبکارانه نسبت به نظام و مردم دارند در حالی که هر فردی وظیفه دارد به نظام اسلامی خدمت کند.

وی در پایان اظهارداشت:باید از شهدا به عنوان اسوه‌های جامعه اسلامی الگوبرداری کنیم تا بتوانیم مشکلات جامعه را رفع کرده و به موفقیت و سعادت برسیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.