×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیشرفت‌ کشور بدون امنیت امکان پذیر نمی باشد

فرمانده انتظامی مازندران نبود امنیت در یک جامعه را چالشی برای شهروندان مطرح کرد و گفت: اگر همه پیشرفت‌ها را داشته باشیم، امنیت نباشد نمی‌توان کاری انجام داد.

کرات آملی/سردار مرتضی میرزایی بعدازظهر چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل گفت:امنیت و سلامت دو معقوله مهم در جهت توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک جامعه بوده که اگر این دو مورد در جامعه نباشد موجب ایجاد مشکل در فعالیت روزمره مردم می‌شود. 

وی با بیان اینکه اگر سلامت جامعه به خطر بیافتد مابقی فعالیت جامعه به خطر می‌افتد، افزود: در همه زمینه ها توسعه داشته باشیم اما سلامت نداشته باشیم به مشکل برمی‌خوریم همانطور که اهمیت این موضوع با وجود کرونا برای مردم دنیا مشخص شده است.

میرزایی اجرای طرح آزادسازی سواحل از سوی دولت را اتفاق خوبی بیان کرد و گفت: اما دستور این طرح به شکل دیگری محقق شد که موجب رها شدن سواحل و عدم متولی امر مشخص شده است یعنی قبل از اجرای طرح پوشش دهی برای ۳۰ نقطه سواحل بوده اکنون موجب رهاسازی ۴۵۰ کیلومتری سواحل این استان شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نیت الهی و خدمتگذاری به مردم باید در راس کار باشد، خاطرنشان کرد: خداوند از ما راضی می‌شود و در نیت الهی، هیچ ارگانی به تنهایی نمی‌تواند امنیت و سلامت ‌انجام دهد پس باید گروهی و با همدلی باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز در شرایطی قرار گرفتیم که نیروی انتظامی در تراز دولت اسلامی دولت و جامعه اسلامی داشته باشیم، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در کنار مردم و برای مردم برای ایجاد آرامش و کسب اعتماد مردم تلاش می‌کند و توانسته نمره قابل قبولی کسب کند.

سید عباس حسینی با بیان به اینکه آمل در ورودی استان مازندران قرار دارد و از این جهت نیازها و آسیب‌های خاص خود را دارد و از جهتی که ویترین استان مازندران محسوب می‌شود نیاز به توجه ویژه دارد، گفت: با توجه به وجود مناطق آسیب فراوان، فاصله طبقات اجتماعی و حجم مهاجرت بالا به آمل شرایط ویژه ای را برای شهرستان ایجاد کرده است و در زمینه زیرساخت‌ها و امکانات لجستیکی انتظامی در آمل نیاز به کمک های ویژه‌ای داریم.

وی با بیان اینکه در ارائه خدمات ویژه در حوزه قضایی و انتظامی در آمل باید شکل بگیرد، افزود: انتظارات در آمل بالاست و مردم مطالبات بسیاری دارند که برای پاسخگویی به این مطالبات نیاز به کمک های ویژه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه تقویت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در این شهرستان موردنیاز است، عنوان کرد:  تلاش برای کاهش جرایم خشن، ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل با تقویت فوریت های پلیسی و کاهش زمان حضور عوامل در حادثه نیز مورد درخواست شهرستان است.

لازم به ذکراست دراین مراسم سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده سابق انتظامی شهرستان آمل بازنشسته وتجلیل و سرهنگ علی داداش تبار به عنوان فرمانده جدید انتظامی آمل معارفه شد./مسعود فضلی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.