×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش اقامت مسافران در شهرستان آمل

معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل، از افزایش دو هزارنفرشب – اقامت در این شهرستان در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

کرات آملی/سید عباس حسینی در حاشیه بازدید از مراکز اسکان نوروزی شهرستان آمل گفت: با توجه به افزایش تعداد اماکن اقامتی و ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نیز فعال و تجهیز شده است.

وی افزود: در شهرستان آمل ۹ مدرسه و سه مرکز رفاهی شهرستان آمل امکان اسکان مسافران نوروزی، توسط اداره آموزش و پرورش فراهم شده است.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۲۷۰ خانوار به تعداد هزار و ۴۰ نفر مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ساماندهی شدند.

حسینی از تجهیز بیش از ۱۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمام متقاضیان اسکان در شهرستان آمل در مراکز درنظر گرفته شده پذیرش و سامان داده می‌شوند.

وی تاکید کرد: امکان اسکان مسافران نوروزی در سایر مراکز پذیرش نیز در صورت نیاز فراهم می‌شود.

حسینی اظهار کرد: به دلیل موقعیت استراتژیک محور هراز امکان اسکان اضطراری مسافران در این محور توسط نیروهای هلال احمر شهرستان، مهیا شده است.

وی افزود: پایگاه‌های پلور، کهرود و گزنک امکان اسکان مسافران نوروزی را به تعداد ۴۵۰ نفر در شب در محور هراز دارند و هم اکنون نیز با تغییر شرایط جوی و نیاز به اسکان، مسافران در پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده می‌شوند.

حسینی تصریح کرد: امکان اسکان اضطراری مسافران در سالن‌های ورزشی، مدارس و مساجد محور هراز نیز مهیا و آماده سازی شده است و در صورت اضطرار به ظرفیت اسکان شهرستان افزوده می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.