×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسانه های محلی نیاز مند حمایت های ویژه ملی

مدیرمسئول هفته نامه آوای کمال در دیدار با دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات کشور بر لزوم حمایت های ویژه ملی از رسانه های محلی تاکید کرد.

کرات آملی/عبدالرضا عزیزکمالی صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه آوای کمال و صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری کمال آنلاین با دکتر ظهوریان دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات ایران در دفتر مرکزی این هیئت در محل معاونت مطبوعاتی و امور اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.
عبدالرضا عزیزکمالی در این دیدار با قدردانی از تلاش های ارزنده هیئت نظارت بر مطبوعات ایران گفت: امیدواریم روز به روز شاهد توسعه کمی و کیفی رسانه های مکتوب و مجازی کشور باشیم.
مدیر گروه رسانه ای کمال ادامه داد: کیفی سازی رسانه های کشور از امور مهمی است که نیاز می رود از همه ظرفیت ها برای این امر مهم استفاده گردد.
عضو اصلی انجمن مدیران رسانه ایران تصریح کرد: ما در رسانه های محلی با مشکلات بسیاری روبرو هستیم که درخواست داریم نگاه ویژه ای به این بخش وجود داشته باشد.

عزیزکمالی ادامه داد: هفته نامه آوای کمال به عنوان تنها هفته نامه شهرستان آمل مشغول به فعالیت است که به لطف الهی توانستیم بیش از ۲۲۰ شماره را بدون وقفه و به صورت مستمر منتشر کنیم.
وی افزود: این نشریه با توان همکاران در حال چاپ است که آمادگی خود را برای تبدیل وضعیت این نشریه از استانی به منطقه ای ویژه استانهای مازندران، گیلان و گلستان اعلام می نماییم.
صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه آوای کمال با اشاره به اینکه هفته نامه آوای کمال دارای بالاترین ضریب کیفی در میان نشریات استان مازندران است بیان داشت: در کنار توسعه سطح فعالیت های خود به دنبال ایجاد رسانه های تخصصی هستیم که در آینده نزدیک خبرهای خوشی از گروه رسانه ای کمال در راه است.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در این روزهای سخت افتصادی، برای توسعه سطح کمی و کیفی رسانه ای کشور، استان مازندران و شهرستان آمل گام های ارزشمندی برداریم.

دکتر ظهوریان دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات ایران در این دیدار با قدردانی از تلاش های گروه رسانه ای کمال گفت: توسعه کیفی رسانه ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد که باید در دستور کار قرار گیرد.
دکتر ظهوریان ادامه داد: نیاز است رسانه ها از همه فرصت ها و ظرفیت ها برای کیفی سازی فعالیت های خود به نحو مطلوبی بهره گیری نمایند تا بتوانیم شاهد کیفی بودن فعالیت رسانه ها به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است باشیم.
وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت رسانه ها به طور دقیق از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات ایران در حال انجام است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.