×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده مردم آمل در مجلس:سرمایه گذاری در بخش سلامت مفید جامعه و یاری بخش دولت است

رئیس مجلس نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی:سرمایه گذاری در بخش سلامت برای جامعه مفید است و می‌تواند کمکی برای دولت باشد.

کرات آملی/رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در مراسم  افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ با نام مرحوم حاج مهدی اسکوگفت: در این مقطع که دشمنان این کشور و ملت، تحریم‌های ظالمانه‌ای ایجاد کرده‌اند دولت به حضور خیران و واقفان در عرصه‌های مختلف به ویژه در بخش سلامت و بهداشت ودرمان نیاز دارد.

رضا حاجی پور افزود: بودجه‌های تخصیصی به بخش سلامت و درمان به هیچ عنوان کافی نیست و باید از سرمایه گذاران و خیران در این بخش استقبال و حمایت شود.

وی بر تعامل هرچه بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با خیران تاکید کرد و گفت: باید به خیران به هرشکل ممکن کمک و مساعدت شود تا آنان بهتر بتوانند به وظیفه انسانی خود عمل کنند.

وی با قدردانی  از خانواده اسکو که از بانیان خیر در ساخت پایگاه اورژانس در غرب شهر آمل شدند، گفت: خداوند را شاکر هستیم که چنین افراد خیری در این شهرستان حضور دارند و با حضورشان در این صحنه ها، هم در کنار دولت و هم یار و یاور مردم هستند.

در ادامه سید عباس حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه این پایگاه اورژانس به همت خیرین احداث شده است، گفت: پنجمین پایگاه اورژانس آمل در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۱۰ متر در خیابان شیخ فضل الله نوری ۱۸ متری پاسداران به بهره برداری رسید.
وی افزود: زمین موردنیاز برای این پایگاه از سوی شهرداری تامین شده و ساخت آن نیز توسط خانواده خیر محترم حاج مهدی اسکو صورت گرفته است.

حسینی با قدردانی از خیران در کمک به تامین نیازها و توسعه شهرستان، جایگاه خیران در آمل را ارزشمند و منشا خیر و برکت توصیف کرد و گفت: آمل در میزان مشارکت های مردمی و کمک های خیرین در استان جایگاه مناسبی دارد و از افتخارات شهرستان، قرار گرفتن نیروهای مردمی و خیرین در کنار مسولان است.

در پایان پژمان خسروی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل گفت: پنجمین پایگاه اورژانس شهری آمل به نام مرحوم حاج مهدی اسکو در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۱۰ متر احداث شد و برای ساخت و تجهیز این پایگاه، بیش از ۱۵ میلیارد ریال از سوی فرزندان و ورثه‌های آن مرحوم هزینه شده است.
وی  افزود: با افتتاح این پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز تعداد پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری آمل به پنج پایگاه و کل پایگاه شهرستان به ۱۱ پایگاه افزایش یافت.
وی تصریح کرد: هم اکنون چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ از جمله دو پایگاه شهری در شهر امامزاده عبدالله و دابودشت و دو پایگاه جاده‌ای در روستای رزکه در جاده هراز و نظام آباد در جاده قدیم آمل به بابل در حال ساخت است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.