×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکمیل سالن تخصصی صخره نوردی آمل در سال آینده

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ازبرنامه تکمیل  سالن تخصصی صخره نوردی آمل در برنامه سال آینده خبرداد.

کرات آملی/بنیامین شکوه فر ظهر دوشنبه در آئین افتتاح فاز نخست ورزشگاه پنج هزارنفری شهید چمران آمل افزود: با بودجه‌ای که اکنون به وزارت ورزش و جوانان اختصاص دارد، برای تکمیل و افتتاح این تعداد به بیش از ۵۶ سال زمان نیاز است.

وی افزود: پروژه‌هایی اکنون در کشور داریم که از ۵ درصد تا پیشرفت بالا در حال اجراست. شکوه فر ادامه داد: از اینکه پروژه شهیدچمران آمل پس از ۱۶ تا ۱۷ سال شاهد افتتاح آن هستیم جای خوشحالی بوده و برنامه بر این است که در سال آینده بخش‌های باقیمانده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان به ورزش دوستان آملی وعده داد: بخشی فازهای تکمیلی این ورزشگاه که نصب چراغ‌های نور ورزشگاه است، نصب خواهند شد.

سید عباس حسینی سرپرست فرمانداری ویژه آمل نیز با بیان اینکه مرحله نخست این طرح پس از 17 سال با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، گفت: این ورزشگاه هنوز نواقصی دارد و اکنون به طور موقت تحویل داده می‌شود و پیمانکار برای تکمیل این استادیوم به کار خود ادامه می‌دهد.

وی از نیاز 150 میلیارد تومانی اعتبار بر تکمیل طرح خبرداد و یادآورشد: اکنون سرانه ورزشی شهرستان آمل از میانگین سرانه ورزشی مازندران کمتر است که نیاز به توجه بیشتر دارد.

حسینی با بیان اینکه سرانه میانگین ورزشی در مازندران 120 سانتی متر است، تصریح کرد: این سرانه در شهرستان آمل با وجود هشت تیم لیگ برتری در رشته‌های مختلف ورزشی 97 سانتی متر است.

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: برای ساخت، تجهیز فاز نخست ورزشگاه شهید چمران با پوشش چمن مصنوعی ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

غلامرضا رضوی درخصوص طولانی شدن ساخت ورزشگاه شهید چمران آمل را همکاری نکردن مالکان وشاکیان حقوقی که ادعای مالکیت بخشی از زمین این ورزشگاه را داشتند، بیان کرد و افزود: متأسفانه همکاری نکردن مالکان درسال های اخیر باعث توقف چند باره ساخت ورزشگاه آمل شده بود که در نهایت مشکلات حقوقی این ورزشگاه نیز با تعامل با شاکیان ومالکان برطرف وتوافق کامل شد.

وی اضافه کرد: برای تکمیل فازهای بعدی این ورزشگاه که نصب پروژکتورها، جایگاه ویژه و برخی تأسیسات به بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.