×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح پروژههای بزرگ شهری امام زاده عبدالله آمل

دو پروژه بزرگ حوزه شهری امام زاده عبدالله آمل در نهمین روز از ايام الله دهه فجر با حضور نماینده مردم آمل در مجلس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کرات آملی/در ایام الله دهه فجر و در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دو پروژه بزرگ شن ریزی و آسفالت خیابان امام رضا(ع) و پارک ولیعصر(عج) امام زاده عبدالله با حضور نماینده مردم آمل، سرپرست فرمانداری ویژه آمل، امام جمعه امام زاده عبدالله، شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر امام زاده عبدالله و جمعی از کودکان این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
امام جمعه امام زاده عبدالله در مراسم افتتاحیه دو پروژه بزرگ مدیریت شهری امام زاده عبدالله با بیان اینکه تلاش برای آیندگان و بهره‌برداری پروژه‌ها برای آنهاست، بیان کرد: طی شش ماه با وجود تغییر و تحول شاهد توسعه شهری در این حوزه هستیم.
حجت‌الاسلام حسین زاده برسمنانی افزود: این شهر ظرفیت توسعه شهری را با توجه به جایگاه ویژه امام زاده ای معروف و علاقمند به زائران دارد که نیاز است مسئولان به آن توجه داشته باشند.
شهردار امام زاده عبدالله نیز با اشاره به این دو پروژه بیان کرد: پارک دو هزار متری ولی عصر(عج) و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان مسکونی ولیعصر(عج) اسکومحله احداث شده است.
مهدی حسن نژاد ادامه داد: احداث خیابان امام زاده رضا به مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع و بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از دیگر پروژه است.
نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه اجرا و بهره‌برداری برخی پروژه‌ها با توجه به شرایط اقتصادی به توانمندی های جوانان برمی‌گردد، عنوان کرد: این جوانان با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری پشت بر این تحریم‌ها کرده و گام های بسیاری در حوزه علم و فناوری برداشتند.
رضا حاجی پور گفت: امیدواریم با وجود بهره‌برداری چنین پروژه‌هایی باز هم افتتاح پروژه‌هایی در هفته دولت باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.