×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت وارده/دعواهای سیاسی و انتظارات جامعه

کرات آملی/گرچه آزادی و دمو کراسی و قانون از لوازمات اداره جامعه اند و آزادی و تظاهرات را به رسمیت شناخته و بدان بها می دهند ولی مردمی که در تظاهرات بدنبال طرح خواسته های شان از حاکمیت هستند باید متوجه باشند که اساس حاکمیت تضعیف نشود چه تنها حاکمیت متمول ومقتدراست که می تواند به خواسته های ملی توجه کند و آنهارا اجرایی نماید که از قوای ضعیف کاری ساخته نیست نباید این تظاهرات مورد اقبال اشرار شود ونظر آنان را جلب کند که آنان دشمنان تمامیت ایران و استقلال و آزادی ملت ماهستند .

تظاهرات فرهیختگان فرهنگی باید چون آنان فرهیخته و مشحون از شعار های چون دّررو گوهر باشد وهمیشه درس باشد ودر تاریخ به یاد گار بماند . اینکه با فرزندان مان در گیر بشویم ورکیک ترین فحشها را نثار شان بکنیم این بخشودنی نیست .

ارتش و سپاهی و نیروهای انتظامی و امنیتی فرزندان من و شمایند وبرای اعتلای ایران و امنیت من و تو تلاش می کنند که اگر آنها از امنیت شما پاسداری نمی کرده اند شمارا یارای قدم زدن در خیابان‌ها و شعار دادن نبود ،وهم وترس از اشرار تمام وجود شماراگرفته بود .

توهین و” بی شرف خواندن آنان ” نه فر هیختگی شمارا ثابت می کند ونه از مسّّیولیت آنها خواهد کاست بل موجب تضعیف موطن و امنیت ملی ماست. بر خورد خصمانه با فرزندان خود دور از عقل و درایت و روشن بینی و فکر سلیم است ودور از شما معلمین می باشد که شما سراج و چراغ راه جامعه اید واینان دست پروردگان شما ودر کلاسهای شما .

دشمنان سوگند خورده بدنبال متلاشی کردن کشور از اندرون هستند، آنان نیروی انتظامی و قوای امنیتی را ضعیف و نا کار آمد و منفعل می خواهند نکناد آتشبیاردشمنان شویم واصیل ترین نیروی های امنینی و انتظامی را از خود برانیم که تضعیف فرزندان غیور و سلحشور ایران بزرگ قبل از همه به نفع دشمنان آزادی و دموکراسی وآرامش و آسایش ملت ایران تمام خواهد شد .

اگر بحث بر سر تعدیل حقوقها به نفع فر هنگیانست و یا رتبه بندی معلمین و مبارزه با حقوق های نجومی حدود سه میلیارد ریالی در ماه است که همه بحق و حقیقت است می شود از طریق نمایند گان معلمین ویا در قالب هیاتهایی با نمایندگان ملت در مجلس و یا حداقل در قالب تظاهرات آرام ،بدفاع از اهمالات حاکمیت بر خورد کرد وبا اینگونه بر خوردهای شیرین حتی نیروهای امنیتی و انتظامی را با خود همراه می ساختیم و باهم به این اعواجات که طبیعتا مورد تایید عزیزان قوه قهریه نیست پایان می دادیم که با تشنج و وتضعیف خود از درون ،نعوذ بالله در جهت امحای خود قدم بر داشته ایم که فایدتی برای کسی نخواهد بود جز دشمنان قسم خورده ما همچون BBCو VOA… و آنانیکه کشور و مردم ما را خوار و ذلیل بیابند وزمزمه تجزیه کشور مارا در اذهان پلید شان داشته باشند.

یکی بر سر شاخ بن می برید+ خداوند بستان نگه کرد ودید. بگفتا که این مرد بد می کند + نه با من که با نفس خود می کند. (آمل -صلواتی)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.