×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مراسم اربعین علامه حسن زاده آملی در ۱۱ آبان

رئیس ستاد بزرگداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی، زمان برگزاری مراسم اربعین علامه ذوالفنون را عصرسه شنبه ۱۱ آبان ماه درمصلی شهرآمل اعلام کرد.

کرات آملی،حجت السلام والمسلمین سید جلیل مرتضویی در نماز جمعه این هفته که با رعایت پرتکل های بهداشتی در مصلی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مراسم اربعین علامه حسن زاده آملی گفت: در ۱۱ ابان ماه مراسم اربعین در مصلی که شب اربعین واقعه علامه است، برگزار خواهد شد که سعی داریم برنامه کشوری باشد.
وی با بیان اینکه سه برنامه اصلی برای مراسم اربعین علامه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: یک مراسم در قم و مراسمی با همکاری هیات رزمندگان به همراه دعای ندبه برگزار می شود، با وجود برگزاری مراسمات خودجوش این سه برنامه هم ویژه تقویت شود.

امام جمعه آمل تصریح کرد: دیداری با رئیس جمهور داشتیم و در این جلسه از مشکلات شهرستان گفتیم و برای مراسم اربعین دعوتشان کردیم، اما نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند، اما برای مراسم ۶ بهمن در صورت وجود شرایط در امل حضور  خواهند داشت.
وی از برخورد رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد و افزود: وقتی از نگاه معیشت صحبت کردیم، به دنبال راهکار بودند، در حالی که جلساتی با رئیس جمهور قبلی داشتیم، اینگونه نبود.
مرتضویی خاطرنشان کرد: در حالی که متاسفانه امارها شرایط نگران کننده ای نشان می دهد، دولت قبل برای دولت بدهی گذاشت، هیچ چیزی در خزانه نیست که حقوق داده شود، اما بدون بدهی به بانک مرکزی حقوق ها داده شد و این نشان می دهد آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
وی در پایان عنوان کرد:از مردم، تکایا و همه هیئت ها بخاطر برگزاری مراسمات علامه تشکر می کنیم و از آنان  میخواهیم برای اربعین مراسمات خودجوش برگزار کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.