×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکیدنماینده ولی فقیه در مازندران بربرگزاری اربعین باشکوه علامه حسن زاده آملی

نماینده ولی فقیه درمازندران بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین علامه حسن زاده به صورت گسترده درسطح استان تاکید کرد.

کرات آملی،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در همایش ائمه جمعه مازندران و بازدید از مرکز تجارت برنج ایران گفت:آشنا شدن ائمه جمعه با این مرکزو فعالیت‌های ارزشمند آن در راستای زنجیره بسته بندی، برند سازی و صادرات برنج مازندران که در شهرستان آمل ایجاد شده است، امیدوارکننده است.

وی افزود: وجود پایانه‌هایی مثل مرکز بین المللی تجارت برنج در شهرستان آمل که نقطه اتکا برای کشاورزان استان در بحث ارزش گذاری برنج شده باید در سایر محصولات کشاورزی نیز در شهرهای استان افزایش یابد.

حمایت از دولت نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه افزود: ما بیش از گذشته خودمان را موظف می‌دانیم به دولت جدید کمک و حمایت کنیم ویار و کمک کار دولت در تحقق وعده‌ها و اجرای برنامه‌ها باشیم.

آیت اله لائینی افزود: انتظار هست که دولت نیز در قبال مردم و وعده‌هایی که داده پایبند و عمل کند تا امیدی که مردم به وعده‌های دولت بستند، نا امید نشوند.

در ادامه حجت السلام والمسلمین عباس رضوانی نسب معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران که به میزبانی شرکت بين المللی تجارت برنج ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با سنجش عملکرد و ارزیابی ائمه جمعه شاخص‌هایی را در نظام ارزیابی تهیه دیده شده است، امروز در این زمینه جلسه مفصلی صورت گرفت و نظام و شاخص‌های ارزیابی را با ائمه جمعه در واقع به شور و مشورت گذاشته شد.

وی با بیان افزایش گزینش تعداد ائمه جمعه ها، خاطرنشان کرد:  حدود ۲۰۰ نفر  وارد مجموعه شورای سیاست‌گذاری شدند و جزو ائمه جمعه جدید هستند که وارد کار شدند.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد:  این افزایش تعداد با حضور ریاست جدید شورای سیاست‌گذاری و طی سه سال اخیر بوده است، اکنون در سراسر کشور ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه فعالیت دارد و ایجاد پایگاه جدیدی را دستور کار نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش پیک شیوع کرونا از هفته گذشته  به غیر از ۲۵ پایگاه سایر پايگاه ها اقامه نماز جمعه برپا شد، اقامه نماز جمعه تهران نیز با اذن مقام معظم رهبری از این هفته در مکان دائمی اقامه نماز جمعه این شهر به رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.