×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختتامیه چهارمین دوره اشکواره حسینی/تجلیل برگزیدگان این دوره

مراسم اختتامیه همایش چهارمین رویداد فرهنگی و هنری اشکواره حسینی با معرفی برگزیدگان در شهرستان آمل برگزار شد.

کرات آملی،مراسم پایانی چهارمین همایش فرهنگی و هنری اشکواره حسینی شامگاه شنبه در سالن همایش‌های دانشگاه شمال آمل با حضور برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد، داوران و تعدادی از مسئولان استان مازندران و شهرستان آمل برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی تجلیل شدند که اشکان جهان‌آرای خبرنگار ایرنا در مازندران با گزارش نذر نفس؛ تأمین اکسیژن بیمارستان‌ها از غذای نذر محرم رتبه سوم بخش گزارش مسابقه رسانه‌های این رویداد را کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان رویداد فرهنگی و هنری اشکواره حسینی اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌ای با این گستره و دریافت هزاران اثر فرهنگی و هنری با محوریت فرهنگ محرم و عاشورا از سراسر کشور اقدامی بسیار ارزشمند است که با تلاش دست‌اندرکاران آن شاهد برگزاری چهارمین دوره آن بودیم.

عباس زارع افزود: امسال نیز مانند سال گذشته با وجود محدودیت‌های کرونایی این رویداد با کیفیت مناسبی برگزار شد و آثار زیادی به دبیرخانه بخش‌های مختلف اشکواره فرستاده شد. ارسال بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ اثر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به دبیرخانه بخش‌های مختلف اشکواره نشان می‌دهد که این رویداد بین بخش قابل توجهی از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای جا افتاده است.

وی اظهار کرد: تولیدات هنری نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ عاشورایی دارند و این آثار تولید شده نیز می‌توانند با کمی حمایت علاوه بر ارائه به جشنواره، در دسترس سایر اقشار مردم نیز قرار بگیرند. در این مسیر یکی از درخواست‌های جدی ما انتشار آثار برگزیده این رویداد است تا خروجی جشنواره در آرشیو دبیرخانه باقی نماند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف چهارمین اشکواره حسینی به شرح زیر است:

مسابقه رسانه / داور: دکتر محمدرضا مهدی‌زاده

بخش یادداشت و سرمقاله: اول: رقیه توسلی – رواق از روزنامه قدس

دوم: وحید حاج سعیدی – جایگاه فرهنگ حسینی در مقابله با ولنگاری فرهنگی در جامعه / روزنامه کرانه شمال

سوم: علی ابراهیمی گتابی – مرا بی قید و شرط دعوت کن / خبرگزاری بسیج

همچنین اشکان جهان‌آرای خبرنگار ایرنا (مازندران) با گزارش نذر نفس، تأمین اکسیژن بیمارستان‌ها از غذای نذر محرم، رتبه سوم بخش گزارش مسابقه رسانه‌های این رویداد را به خود اختصاص داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.